WEBSWAN.IR

WEBSWAN.IR
پیوندهای روزانه

آیا وایبر برای سیستم من مناسب است؟

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۳۷ ب.ظ
نرم افزار وایبر که در گروه برنامه های ارتباطات جمعی قرار گرفته یک برنامه متکی بر بستر شبکه اینترنت است که به کاربر امکان دریافت و ارسال پیام و مکالمه رایگان میدهد.اصولا چنین نرم افزارهایی در بعد کلاینتی و الگوریتم نرم افزاری ابعاد چندان پیچیده ای ندارند و بیشترین پروسه های پردازشی  آنها در بخش سرورهای هدایت کننده داده ها صورت میگیرد هرچند که نگارش یک نرم افزار اینچنینی باید آنقدر خوب باشد و نسبت به کانفیگها و سیستم عاملهای مختلف انعطاف پذیری داشته باشد تا بتواند به خوبی موبایلهای مختلف را به کار گیرد و بازدهی بخشهای مختلف آنرا به نحو مناسبی به نمایش بگذارد اما این دلیلی نخواهد بود که نرم افزار در پاسخ به نوع خاصی از گوشی ،دچار نقص و کمبودی ناشناخته باشد چراکه شرکتهای سازنده چنین برنامه هایی به طور مداوم در حال تحقیق و توسعه کارکرد مناسب نرم افزار خود هستند و قبل از ارائه به بازار ،روی سیستمهای متفاوت آنرا تست می کنند تا از بروز هر گونه اختلال و چالشی جلوگیری شده باشد.

شرکت وایبر و واحد پشتیبانی آن توضیحات و توصیه های خاصی برای استفاده و نصب نرم افزار وایبر به همه کاربران خود دارد که در ادامه متن ترجمه شده این راهنمایی ها خواهد آمد.

هر کاربر می تواند با مطالعه و بررسی شرایط اعلام شده  و مطابقت دادن آنها با وضعیت خود  تشخیص مناسبی از مشکل بوجود آمده برای خود داشته باشد. پس لطفا ضمن اشراف داشتن به کانفیگ خود و داشتن شرایط  لازم برای انجام یک نصب کامل ، به این توصیه ها دقت داشته باشید تا در صورت مواجه با مشکلات احتمالی بتوانید به تنهایی عیب یابی کنید.

سیستم عامل های پشتیبانی شده :
Viber
مفتخراست  به ارائه  پیشنهاد تماس و پیامهای رایگان  به کاربران بر روی اکثر سیستم عاملهای  محبوب و دستگاهها. تیم توسعه ما به طور مداوم در تلاش است برای رسیدن به چشم انداز ما از ساخت Viber، در همه دستگاه ها

چند الزامات مورد نیاز برای عملکرد کامل:
 - 1
شما نیاز خواهید داشت به یک شبکه داده 3G یا 4G  و یا اتصال  Wi-Fi قوی به منظور ارسال و دریافت پیام ها و تماس ها.

2 -Viber قادر به تضمین قابلیت های کامل بر روی دستگاه های جیل بریک شده، دستگاه های در حال اجرا ROM سفارشی و یا دستگاه هایی که تحت تاثیر هر تغییر عمده دیگر قرار گرفته اند نمی باشد. تمام تست Viber در حالت ارجینال کارخانه ای و تنظیمات کارخانه به انجام رسیده است .

iPhone
iOS 6.0 
  و بالاتر  

---

Android
2.3.6  
  و بالاتر

---

Nokia
S60, Symbian

فقط از سرویس پیام رایگان پشتیبانی می شود.

استیکرها وشکلها در این پلتفرم در دسترس نیست.

-----

Windows Phone
7 and 8
حداقل مموری مورد نیاز MB512

استیکر و شکلها روی این پلترفرم در دسترس نیست.

ممکن است تاخیر در اطلاع تماس رخ دهد. راه حل این مشکل  در حال پیشرفت با  همکاری مایکروسافت است.

 -----

Blackberry
OS5, OS6, OS7
OS5 users running platform 6.x.x. must have OS 5.0.0.748 or below for voice calls.
OS6 devices support free messaging service only, except in CDMA devices.

BlackBerry 10
Only full-touch devices running BlackBerry version 10.2.1 are supported 
-----
Desktop* (Viber for Desktop can be installed only after the most recent version of the application has been installed on a mobile device)
Windows: 7, 8, XP SP3, Vista
Mac: OSX 10.7 and above

Linux: 64 bit

:حداقل سخت افزار مورد نیاز
CPU: Dual core processor
Memory: 1GB RAM, 1MB disk space
Microphone and speakers for voice calls and webcam for video calls
AD2P compatible Bluetooth receiver for BT devices
 

نظرات (۱۵)

  • free video chat with lesbians
  • I think everything published was very logical.

    However, think about this, what if you added a little information? I mean, I don't want to
    tell you how to run your website, but what if you added a
    post title that makes people desire more? I mean آیا وایبر برای سیستم من مناسب است؟
    :: WEBSWAN.IR is a little boring. You might look at Yahoo's home page and watch how they create post headlines to get people interested.
    You might try adding a video or a related picture or two to get people interested about what you've got to say.
    Just my opinion, it would make your posts a little
    livelier.
    پاسخ:
    Thank you for your criticism
    سلام.ببخشید اگه میشه سوالم رو سریع پاسخ بدین چون چند روز دیگه تبلتم از گارانتی خارج میشه میخوام اگه مشکلش جدیه بدم نمایندگی درست کنه.
    من وایبر ورژن جدیدو نصب کردم ولی نه اون شکلکای تازه برام اومده نه عکس مخاطبانمو وقتی روی عکس کلیک میکنم میتونم کامل ببینم.همچنین بعضی موقعها نوتیفیکیشن پیاما برام میاد میرم میبینم ولی دوباره وقتی میرم تو چتام اون پیاما نیست و از اول برام ننوتیفیکیشن شون میاد.در ضمن صفحه ی public chat رو حتی نشون نمیده مثل اینکه که این امکان رو اصلا نداره.تبلتم سامسونگ نوت8 .اندرویدش4.1.روتم نیس.خواهش میکنم زودتر جواب بدین .وایبر قدیمیه که تو گوشیم خوب هستش رو هم میزنم بعضی پی ام دوستام برام نمیاد.


    پاسخ:
    سلام ، در سطحی ترین و قعطی ترین حالت ممکن میشه اینطور به این سئوال پاسخ داد که این اختلالها هیچ ارتباطی با تبلت شما نداره و نرم افزار وایبر جزء پر خطا ترین نرم افزارهایی است که معمولا روی هر وسیله و هر سیستم عامل نوعی اختلال رو از خودش نشون میده . پس با خیال راحت روزهای واپسین گارانتی رو پشت سر بگذارید.
    رایجترین راه حل در چنین مواردی ، آپگرید یا دانگرید ورژن برنامه وایبری هست که در حال حاضر نصب کردید.
    جهت دریافت ورژنهای قدیمی تر به اینجا مراجعه کنید
    در ضمن مشاهده قسمت PUBLIC CHAT در ورژنهای 5 به بعد گنجانده شده .
    برای من کد وایبر ارسال نمیشه
    من وایبر رو روی pc نصب کردم، اما هرچی روش کلیک میکنم باز نمیشه،
    مشکل از چیه؟؟
    چجوری رفعش کنم؟؟
    سلام مرسی از پاسخهای کامل و جامع ببخشید من در وایبر به مشکل برخوردم یه مدته بعضی از مطالب یا عکسها رو در گروه یا پیجهای دوستانم دریافت نمیکنم البته بعضی ها رو . ممنون میشم راهنمایی کنین
  • مصطفی هادوی
  • با سلام

    با اجازه بعضی از مطالب سایتتون کپی میشه
    موردی نیست؟
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام ، از توجه شما سپاسگزام .
    با درج منبع مطالب ، مشکلی در کپی نخواهد بود.

    سلام
    من وایبرم پاک شد و بعد وقتی خواستم دوباره با شماره قبلیم ساین این شم این ارور رو داد:
    To activate viber , you must have the latest version on your device . Please update viber to latest version.
    حالا چیکار باید بکنم؟وایبرم هم آخرین نسخه اش نصبه نمیدونم این ارورش برا چیه

    با توجه با این که وایبر قبلا روی تبلت من با مشخصات هووای 10LINK PLUS نصب بود و با سیستم تبلت مشکلی نداشت لطفا کمک کنید تا مجدداً بتونم با همین تبلت و همین شماره راه اندازی بکنم

    سلام من وایبرم دی اکتیو کردم ودوباره ثبت نام کردم ولی اسمم از گروه ها پاک نکردم میخواستم بدونم  چطوری من دوباره تو همون گروه ها  عضو شم

    سلام وایبر از روی گوشی من خود به خود پرید،و الآن هر کاری میکنم بعد از وارد کردن شمارم ارور میده،چه کاری باید انجام بدم؟خیلی به وایبر احتیاج دارم
    سلام من امروز وایبرم هر چ پی ام میدادمنشون نمیداد بد خواستم پیجمو ببندم و دوباره باز کنم ولی بسته نمیشد ارور میداد بد کلا از گوشیم نصبشو کنسل کردم حالا دوباره دانلودش کردم اما هر چ اصلا کد نمیاد ینی ب اون مرحله نمیرسه فقط زمانی ک شمارمو میزنم بد ادامرو ارور میدهههه توروخدا بگین چکا کنم؟
     سلام ایا وایبر امن هست یا تلگرام به نظرتان بهتره کلا تو این شبکه ها اجتماعی کدام را پیشنهاد میدهید ...
    سلام.خسته نباشید.
    من وایبرمو پاک کردم دوباره نصب کردم و خودم تنظیماتشو دستکاری کردم،وقتی پی ام میاد متوجه نمیشم،علامت پی ام بالایه صفحه نمیاد.باید برم تو وایبر خودم پیاممو چک کنم.حتی گوشیم چراغ بنفش نمیزنه.لطفا کمکم کنید.
    سلام و خسته نباشید
    اگر برنامه رو از نصب خارج کنم که نسخه قبلی رو مجددا نصب کنم چت ها و گرو هایی که عضو بودم پاک میشن؟ راهی هست که ریستورشون کنم؟
    پاسخ:
    بله پیامها پاک می شوند اما گروهها دوباره بازیابی میشوند.و راهی برای بازیابی پیامها نیست
    سلام
    گوشی من سونی  xperia z در تماس با وایبر حتماً باید از هندزفری استقاده کنم .بدون هندزفری صدای طرف مقابل شنیده نمیشود.آیا مشکل از گوشیه یا تنظیمات خاصی تو وایبر هست؟
    پاسخ:
    برای چنین چیزی تنظیم خاصی وجود نداره احتمالا مثل خیلی ازموارد دیگه اختلال ناهمخوانی وایبر با گوشی هست و اگه خیلی براتون مهم باشه چاره ای جز تغییر ورژن تا رسیدن به حدمطلوب ندارید.
    سلام
    اگر در وایبر بخواهیم یه متنی از طریق کامپیوتر به چند نفر ارسال کنیم 
    به بعضی ها میره ، اما به بعضی ها نمیره 
    مشکل چیست؟
    مرسی
    پاسخ:
    کلا نسخه ویندوزی وایبر پر از اشکال و کمبوده و خیلی روش حساب باز نکنید هرچند که نسخه موبایلی نیز خالی از اشکال نیست.
    تجربه ای در این زمینه نداشته ام امیدوارم اگر سایر دوستان اطلاعی در این زمینه دارند اعلام کنند.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">