WEBSWAN.IR

WEBSWAN.IR
پیوندهای روزانه

حذف یک گروه در وایبر

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۵ ق.ظ
حذف کلی یک گروه از دید همه اعضا

گروه نمی تواند توسط یک کاربر حذف شود. هنگامی که یک کاربر یک گروه را ترک می کند، این گروه همچنان به با تمام شرکت کنندگان باقی مانده وجود دارد. هنگامی که تمام شرکت کنندگان یک گروه را ترک کنند، آن به طور خودکار حذف خواهد شد

 

خروج یک گروه 

در حالی که در برنامه وایبر را اجرا کرده اید  و به گروه مورد نظر برای حذف وارد شده اید مراحل زیر را طی کنید

  -1   آیکون را در سمت راست بالای مکالمه انتخاب کنید یا صفحه نمایش را به سمت چپ بکشید
    
2- انتخاب دکمه منو )آیکونی که شبیه سه خطا موازی روی هم  است.)
    
3- گزینه Leave and Delete را انتخاب کنید
توجه داشته باشید که همه گفتگوهای شما از لیست گفتگوهای شما حذف خواهد شد

نظرات (۳۱)

سلام به اساتید..
من توی یه گروهی افتادم که نمیخوام داخلش باشم..وقتی گروه رو ترک میکنم به صورت اتوماتیک داخل گروه میشم...
مثل این میمونه که منو هک کردن Leave که میکنم دوباره واردم میکنن..
چیکار کنم؟؟؟؟
برای حذف گروهی که خودتون ساختید
ابتدا در تنظیمات خودتون رو بعنوان ادمین گروه انتخاب کنید
سپس اعضا رو یکی یکی از لیست حذف کنید 
وفتی فقط خودتون ماندید می تونید از گروه خارج بشید و به این صورت گروه حذف میشه
موفق باشید
سلام. مرسی از راهنمایی عالیتون. آخیش راحت شدم از گروه بیرون اومدم
من مدیر گروه یه گروهم و میخواهم کل گروه رو حذف کنم میشه راهنمایم کنید. مرسی
سلامابتدا رو پروفای شخص زده و زیر عکس فرد نوشته وایبر اوت بعدش گت ریت رو میزنید بعد بالا نوشته لوگ این اونوقت تو وایبر عضو میشی حالا باس بری کریدیت کارت بخری به مبلغ 27هزارو503تومن بعدش تورو وصل مینه به یک درگاه بانک که شماره کارت و رمزتو میزنی که که امنیتشو تایید نمی کنم بعد که خریداری شد حالا میتونی اون طرف رو بندازی بیرون.
سلام
آموزش ترک گروه خلاصه، سودمند و کاربردی بود. راستش من گزینه حذف رو پیدا نمی کردم چون فکر می کردم تو لیست گزینه های تنظیمات خود گروه باید باشه و  نه قسمت منو ... بهرحال به خاطر این آموزش مفید ازتون صمیمانه تشکر می کنم و امیدوارم همیشه در همه امورات خود موفق باشید. 

همین جا یک خواهش از دوستانی که گروه میسازن دارم : لطفا قبل از اضافه کردن افراد به یک گروه نظرشون رو جویا شوید واقعا ما اجازه نداریم دوستانمون رو بدون اینکه مطلع باشن به یک گروه اضافه کنیم حتی اگه بیشتر اعضای گروه شناس باشند باز هم باید قبل از اد کردن کسب اجازه شود... ممنون که به این نکته توجه می کنید و به حریم شخصی افراد احترام می گذارید.

سلام.ببخشید یک نفرتوی وایبر من رو وارد یک گروهی کرده که من دوست ندارم توش باشم. آیا میتونم بفهمم چه کسی منو وارد گروه کرده؟
پاسخ:
خیر
سلام من میخوام گروهی که خودم درست کردم را به کلی حذف کنم. کمکم کنید
پاسخ:
این کار از کنترل شده خارج شده و تنها با خروج تک تک اعضا از آن گروه لغو خواهدشد.
سلام ممنون 
ممنون از راهنمایی تان در حذف گروه
با سلام من تو وایبر گروه تشکیل دادم میخوام یکی از افراد گروه رو حذف کنم 
لطفا راهنماییم کنید 
ای بابا چرا وایبر اینطوریه؟
گروهی تشکیل دادم که هیچکدوم از اعضاش فعالیت ندارند.به خدا ضربه روحی خوردم.میخوام گروه رو حذف کنم نمیشه؟ تو رو خدا یه راهکار براش اختراع کنید.
سلام دوستان ازوایبرحذف گرویاخودشخص امکان نداره الکی سوال نکنید
  • محمود هوشیار
  • سلام. بسیار سپاسگزارم .محمود
    سلام سوالم اینه که چطوری باید تو گروههای وایبر یا لاین عضو بشم؟یعنی چطوری میتونم گروه پیدا کنم؟آیا کسی که تو گروهه باید منو عضو کنه؟
    ببخشید من خیلی دنبال جوابم گشتم ولی چیزی پیدا نکردم اگه سوالم تکراریه بگید کجا جواب دادید تا ببینم؟خیلی خیلی ممنون
    سلام
    من یه بار وایبرمو دی اکتیو کردم بعد که اکتیوش کردم پیامها که تو گروههایی که عضو بودم دیگه برام نمیاد
    این در حالیه که از گروه حذف نشدم(توی وایبر بقیه گروه من هستم اما خودم گروهو ندارم)
    باید چکار کنم؟؟؟؟
    سلام 
    وایبر ورژن جدیدی وجود داره که کسی رو از گروه حذف کرد ورژن وایبر من ۵-١هستش 
    واس من همچین گزینه ای ک شما میگی نیست چیکار کنم ک پاک شم از گروه:-(
    سلام، من به تازگی گروهی در وایبر ایجاد کردم که 18 نفر عضو داشت. بعد از مدتی به علت مشکلاتی که برای گوشیم پیش اومد مجبور شدم وایبر رو از گوشیم حذف کنم و بعد دوباره نصبش کردم ولی متاسفانه لیست افراد گروه برام نمیاد و همه رو به صورت ناشناس میاره، وقتی هم میخوام دوباره ادشون کنم میگه فقط شما تو این گروهید و اجازه اد اونها را با ارور قدیمی بودن نسخه وایبرشون میده.
    اصلا من همچین گزینه ای ندارم

    Leave and Delete
    ممنون از راهنماییتون بیش از دوساعت سرچ کردم هیچ سایتی نتونستم پیدا کنم که حذف از گروه رو به این وضوح توضیح بده.سپاسگزارم
    سلام من اشتباها یه گروه ایجاد کردم تو وایبر.میخوام حذفش کنم قبل از اینکه اعضاش بفهمن.ایا با ایجاد گروه که من ایجاد کردم به طرف های انتخاب شده پیام دعوت فرستادم یا نه؟
    خواهشا راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    در صورتی که پیامی  در این گروه ایجاد شده ناخواسته، فرستاده باشید، متاسفانه هیچ اقدامی از سوی شما برای حذف گروه کارساز نخواهد بود و هر عضو تا زمانیکه شخصا اقدام به حذف و ترک گروه ارسال شده نکنند در این گروه حضور خواهند داشت.
    این در واقع یکی از بدترین حالتهای ممکن در وایبر است که اگر گروهی ناخواسته ایجاد شود، کاملا از کنترل خارج خواهد بود.
    نمیشه کاری  که کسی نتونه دعوت به گروه کنه مارو؟ اون طرف رو من بلاک  اما برای اذیت  دعوت میکنه تو گروه گوشیم هنگ میکنه .
    پاسخ:
    متاسفانه با گزینه هایی که در وایبر پیش رو داریم ، کاری برای این منظور نمیشه کرد.شاید بازدید کنندگانی که نظر شما رو ببینند راهکاری پیدا کرده باشند و ارائه کنند
    سلام
    من مدیر یک گروه هستم ، می خواستم یک نفر که در گروه مزاحمت ایجاد می کند را از گروه حذف کنم ، چطور می تونم این کار رو بکنم ؟

    با تشکر
    من وایبرو deactive کردم حالا هر کاری میکنم نمیاد دوباره چکارکنم؟کمک لطفا

    خیلی راحت کاری نداره 
    چرا برا من منو نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    میخوام از یه گروه حذف شم
    چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟
    کمکم کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    چه نسخه و چه ورژنی از وایبر رو نصب کردید؟؟؟
    باسلام .ایااین امکان وجودداره که به عنوان مدیرگروه فقط مدیر بتونه کسی رو به گروه اضافه کنه واعضاگروه این قابلیت رو نداشته باشن؟
    باسلام
    من یه گروه ایجاد کردم بعد از مدتی گروه را حذف نمودم و بعد از مدتی قصد داشتم وارد گروه شوم ولی متاسفانه نتونستم گروه را پیدا کنم و هرکدام از دوستان هم که مرا دوباره به گروه سابقم دعوت کردند باز هم نتونستم عضو گروه سابق بشم
    لطفا راهنمایی کنید
    باتشکر
    پاسخ:
    طبق اعلام نتیجه قبلی از کاربران برای این مشکل ، تنها راه حل ،  دعوت چندین نفر از اعضای گروه برای شما میتونه منجر به بازگشتتون به گروه بشه.(شخصا این مورد رو امتحان نکردم)
    سلام من leave and deiete کردم ایا از گروه کلا حزف شدم و دیگه اسمم تو اون گروه نیست  یا فقط برای خودم حذف شده؟؟؟؟؟؟؟؟//
    سلام
    وقتتون بخیر
    من یک گروه تو وایبر تشکیل دادم میخواستم بدونم من میتونم پیامی از گروه رو حذف کنم یا امکانی بیشتر از بقیه افراد گروه دارم یا نه؟

    از سایت خوبتون و از پاسخگویی شما ممنونم
    پاسخ:
    سلام و متشکرم، مدیر گروه در وایبر در واقع فقط تشکیل دهنده گروه هست و هیچ امکان و امتیاز خاصی نداره و هر مطلبی که در گروه قرار بگیره هیچ کس نمیتونه حذف کنه.
    موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">