WEBSWAN.IR

WEBSWAN.IR
پیوندهای روزانه

تنها راه خروج از بلاک وایبر

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۵۰ ق.ظ

در بخش VIBER این سایت دو مطلب با عناین( دلیل مسدود شدن در وایبر)  و (مشکل Invalid Number با وایبر) درج شده که درباره مشکل بلاک شدن اکانت وایبر توضیحاتی ارائه داده است. در صورت تمایل میتوانید باکلیک روی عناوین نامبرده شده به لینک مربوط دسترسی پیدا کنید . تعداد کسانی که در لیست سیاه وایبر قرار می گیرند و به اصطلاح ، بلاک می شوند رو به افزایش است و روزانه تعداد زیادی از بازدید کنندگان نظراتی در این خصوص ثبت می کنند که برای آگاهی عموم ،چکیده این نظرات و نتیجه تلاش آنها برای خروج از این وضع را به طور مختصر و خلاصه در این مطلب ارائه می کنم.
سیاست و خط مشی وایبر در خصوص بلاک کردن اکانت کاربران ایرانی ممکن است پیرو دلایل خاص باشد اما درهر حال این اقدام را تحت عنوان ، جلوگیری از اسپم و انتشار هرزنامه انجام می دهند و در صورت بلاک کردن یک شماره هیچ راهی برای بازگشت به وایبر وجود نخواهد داشت.
اگر همچنان برای استفاده از وایبر بعد از بلاک شدن مُصِر هستید به این نکات دقت کنید.
در صورتی که از پس از مطالعه دو عنوانی که در ابتدای این مطلب به آن اشاره شد،از بلاک شدن شماره خود توسط وایبر اطمینان حاصل کردید، هرگز از درج شماره های دیگر خود هنگام ثبت نام مجدد روی آن گوشی استفاده نکنید.
طبق بر آوردی که از مجموع نظرات بازدید کنندگان بعمل آمده، راه شناسایی کاربران مورد هدف برای وایبر ،به احتمال بسیار زیاد کد
IMEI موبایل یا چیزی شبیه به آن می باشد که در واقع همان کد شناسه گوشی است که برای هر گوشی این کد اختصاصی و غیر قابل تغییر است.

برخی از دوستان با توجه به این نکته که در بلاک شدن وایبر ، خود گوشی مورد تشخیص برنامه  قرار میگرد، اقدامات خاصی از قبیل فلش کردن گوشی و نظیر آن را انجام داده اند تا شاید از طریق آن به نوعی بتوانند این محدودیت را دور زده باشند ، اما نکته حائز اهمیت این است که این ترفند هرگز نتیجه بخش نبوده و تنها به صرف هزینه های اضافی برای کاربر منتهی می شود.


به طور خلاصه تا امروز هیچ روش و راهکاری برای خروج از مسدود شدن وایبر به طوریکه اکانت قبلی ای که در لیست سیاه وایبر قرار گرفته دوباره قابل استفاده باشد پیدا نشده و تنها راه ، استفاده از یک موبایل جدید به شرطی است که در اولین استفاده از آن برای ثبت نام وایبر هیچ سیم کارت و شماره از قبل بلاک شده ای در آن مورد استفاده قرار نگرفته باشد ، چرا که در این صورت کد شناسایی گوشی جدید نیز برای وایبر ارسال خواهد شد .
البته به تازگی یک راهکار پیشنهادی از یکی از بازدید کنندگان محترم در این زمینه ارائه گردیده که هنوز نتایج و بازتاب آن انعکاس پیدا نکرده است . شما می توانید برای بررسی و مطالعه این راهکار جدید از لینکی که در زیر اضافه شده است استفاده کنید.

 موضوعات مرتبط:

دور زدن وایبر برای خروج از بلاک لیست

نظرات (۶۸)

سلام من از کسی خطی گرفتم و به نام نزدم و با اون وایبر درست کردم حالا با صاحب خط به مشکل خوردم و اون رفته سیم کارت رو سوزونده و حالامن میخوام اکانت واببر رو غیر فعال کنم ارور میده میشه راهنمایی کنین
سلام رفع بلاک و نگرفتن کد وایبر
به من ایمیل بدید

سلام وایبر برام کد نمیفرسته ایا بلاک شدم؟وقتی بلاک میشیم شماره و عکس واسم مون از وایبر میره؟لطفا هرچه زود تر اطلاع رسانی کنید!!!!!

برای رفع بلاک در وایبر کافیه به لینک زیر مراجعه کنید و فرم مربوطه را تکمیل کرده و توضیحی راجع به مشکل خود و در صورت امکان اسکرین شات از صفحه فعالسازی وایبر در گوشی را در فرم مربوطه وارد کنید. بعد از چند دقیهه وابر به شما ایمیل میده که اگه به نکات داخل ایمیل عمل کنید شماره شما از بلاک خارج میشه.
https://support.viber.com/customer/portal/emails/new
سلام دوستان
کسانی که تونستن تیک بزنن باید کزینه ها رو چی بزنیم و یه متن هم بزارید فقط برا اونهای که جواب داده لطفا جواب بدن
سلام
برای من هم این مشکل پیش اومد. بعد از مکاتبه با وایبر و توضیح اینکه قطعا اشتباهی پیش اومده، وایبر یک کد بهم داد که تا 24 ساعت فعال بود. که من به طور اتفاقی کاری برام پیش اومد که توی اون 24 ساعت ایمیلمو باز نکردم (یعنی بعد از مکاتبه با وایبر چک کردن مرتب ایمیل حداقل روزی 2 بار لازمه!!) .3 ماه بعد برای بار دوم مکاتبه کردم که این بار (البته گوشیمو عوض کرده بودم) تیم ساپورت وایبر ازم خواست که از مراحل ثبت نام و ارور اسکرین شات بگیرم و براشون ارسال کنم. من هم اینکارو کردم و وایبرمو فعال کردن. البته بهم اخطار دادن که اگه ایندفه بلاک شم دیگه امکان آنبلاک وجود نداره.
شکل نگارش "حائز" درست است نه "هائز"
پاسخ:
متشکرم از دقت نظر و یادآوری شما. این مقوله زبان عربی مارو بیچاره کرده!!! شاید باورش سخت باشه اما هر وقت دست بکار نوشتن مثلا چهار خط متن میشم از بس سر کلمات عربی رایج در نگارش فارسی ، مردد میشم که چهل بار به سایتهای مرجع سر میزنم.
موفق باشید.
با سلام
ممنون از پاسخگویی شما .
اون 2 نفری  که در قبال پول این کار را می خواستند  انجام بدهند  ، فقط شماره موبایل را از من گرفتند ولی  بعدا اعلام کرد که به هیچ وجه درست  نمی شود  ! و کلا اطلاعات شما در سرور وایبر خراب شده است !
و هیچ مشخصات دیگری نخواستند .

برای خود وایبر من هم چندین نامه خوب نوشتم و مشکل را توضیح دادم .
و نیاز به ارتباط به دوستانم  با این برنامه را توضیح دادم
بعدا  کلی معذرت خواهی ، ببخشید  و لطفا و خواهش و تمنا  ! ! !
شاید حدود 20 نامه نوشتم  ولی هنوز هیچ جوابی نگرفتم .
ولی همه اش یک متن به صورت اتوماتیک ارسال می گردد .

لطفا راهنمایی کنید . با تشکر


سلام
وایبر من حدود 2 هفته است که قطع شده است
به وایبر هم خیلی ایمیل زده ام  ،  ولی فقط یک ایمیل اتوماتیک برایم ارسال می شود
که میگوید شما Spam   شناخته شده اید  ! ! !
موبایل را فرمت کردم و ایمیل گوشی را هم تغییر دادم  ،  ولی بازهم درست نشد  !
حتی به افرادی که درقبال پول هم می گفتند می توانند این کار را انجام بدهم زنگ زدم  ،  ولی می گویند  این شماره را هیچ کاری نمی شود کرد .
 سوال : 1-  ایا هنوز کسی راه حل  پیدا کرده ؟
2- این افراد که با پول این کار  را انجام می دهند ، چطوری  می توانند به اطلاعات اصلی وایبر دسترسی پیدا کنند
این مشکل امنیت وایبر است یا خیلی حرفه ای بودن این افراد  ؟
با تشکر


پاسخ:
دوست عزیز افرادی که با گرفتن مبلغی اقدام به رفع بلاک وایبر میکنند هیچ تخصص خاصی ندارند و عملکرد ویژه ای انجام نمیدهد.
تنها با داشتن شماره سیم کارت شما و اطلاع از نوع سیستم عامل گوشی و مدل آن اقدام به ارسال تیکتی مبنی بر درخواست رفع انسداد به تیم پشتیبانی وایبر میکنند. سابقا برای یکی از بازدید کنندگان سایت چنین اقدامی را انجام دادم که خوشبختانه با پاسخ مثبت وایبر روبرو شد.
شما نیز میتوانید در صورت عدم تسلط به زبان انگلیسی از طریق بخش ترجمه (Translate) گوگل ، متن مورد نظر خود را به فارسی تایپ و به انگلیسی تحویل بگیرید و به آدرس زیر رفته  و متن درخواست خود را در فیلد مناسب کپی کنید و منتظر پاسخ باشید.
  • رحمان رحمان علی
  • با سلام از فرزندان ایران اسلامی خواهش میکنم آنهایی که برنامه نویسی بلد هستند لطف کنند دست به دست هم بدهند و خود برنامه ای بهتر از  وایبر اما ایرانی را بنویسند تا کی باید مصرف کننده باشیم و ما را تحقیر کنند که معذرت بخواه . ایمیل بفرست ( خلاصه بگو غلط کرم با عرض معذرت )

    چرا باید فرد یا اشخاصی برای این خدمات اینقدر ما را سربدوانند

    انشاالله بچه های ایران زمین به زودی خبر نوشتن برنامه ای  را خواهند داد  که بهتر از وایبر ها واتساپ . یا لاین و هر چیز دیگر باشد به امید آن روز

    و آخر اینکه اگر ما همین برنامه اجتماعی را با هم تحریم کنیم چنان از بلاک در می آورند این بلاک ها را

    با تشکر

    با سلام  . منم هیمن مشکل را داشتم بعد 4 ماه جستجو یه نفر را پیدا کردم که با دریافت هزینه مشکل منو حل کرد . اگه خواستید بگید تا شمارشو بهتون بدم
    وایبر منم باز شد:
    To
    • me
    __________________________________
    Type your response ABOVE THIS LINE to reply
    Shiva
    Subject: VO - Other

    MAR 03, 2015  |  09:01AM IST 
    Owen S. replied:

    Hello Shiva,

    Your number seems to be blocked at this time due to unusual activity on Viber. We have unblocked it and you should be able to register to Viber again.

    Please note that if your number is blocked again after being removed from our block list, we will not be able to unblock it in the future.

    Best regards, 
    Owen S. 
    Viber Support Team 
    Quick question? Tweet to @ViberHelp 

    وایبرم رمز نمیده خطمم عوض کروم ولی رمز نمیده میگه که 
    Twice every 24 hour و اینکه ایمل هم زدم ایمیل نیومد میگه تو قسمت
    Spam میاد ولی spam کجاس دقیقا ؟؟؟؟؟؟؟؟
    بچه هاکافیه برنامه وایبرتون روحذف کنیدبعداز24ساعت وایبرروراه اندازی کنیدبعدوصل خواهیدشد
    من وایبرم رو دیروز دی اکتیو کردم و الان پشیمون شدم اما وقتی کد رو برام میفرسته و وارد میکنم دوباره میگه شماره چهار رقمی را واردکنید و داخل نمیره اگه میشه کمک کنیز
    سلام وایبرم قطع شده خیلی وقته با هرسیم کارتی رفتم باز قطع شدم چیکارکنم وصل بشم واسه همیشه خواهش میکنم یه راه حل بگین
    سلام به همه دوستان ... امروز بعد از گذشت سه ماه و از طریق ایمیل محترمانه تونستم از بلاک در بیام. چند تا ایمیل قبلی همش درخواست سوالی داشتم که چرا بلاک شدم. اما این بار بهشون گفتم شاید اشتباه از من بوده و اگرامکانش است از بلاک در بیام و به تمام قوانین شما در ارسال پایبندم. 1 ساعت بعد نامه ای همانند دیگر دوستان به ایمیلم اومد. امیدوارم شما هم با یک نامه کوتاه و مودبانه از بلاک دربیایید

    با سلام
    موبایل قبلی من سوخت و من فرست این که اکانت وایبرشو دی اکتیو کنم نداشتم حالا که با موبایل جدید وهمون شماره میخوام اکانت بسازم کدی رو که واسم میفرسته یا با تماس دریافتش میکنم قبول نمیکنه ومیگه اشتباهه باید چی کار کنم ؟
    آخ جووووووووووون از بلاکی در اومدمممممممممممم  روش اینه که میگم: یه صلوات بفرست تا بگم :دی
    میرین اینجا  https://support.viber.com/customer/portal/emails/new  و به وایبر پیام میزنین و خیلی سریع از بلاک ی در میاین.البته قبلا نمیشد و ایمیل میومد که نمیشه ولی چند روزه که میگه این دفعه باز میکنیم ولی اگه بازم بلاک شدی دیگه نمیکنیم.متن پیامی که به وایبر زدم رو نمیزنم اینجا شما هم کپی نکنید از جایی چون بازم فکر میکنه که به صورت ماشینی پیام ها ارسال میشن و هرگز آنبلاک نمیکنه.اگه انگلیسیتون خوب نیست برید گوگل ترنسلیت و از اون استفاده کنید.   

    سلام ( راه حل )
    من هم توسط وایبر دو ماه بلاک شدم
    اما دیشب با قسمت ساپورت وایبر مکاتبه کردم و ازشون خواستم من و از بلاک در بیارن 
    و خیلی سریع قبول کردن و گفتن اگر تکرار کنم برای همیشه بلاک میشم. این هم متن وایبر که من و از بلاک درآورد

    FEB 02, 2015  |  04:56AM IST 
    Owen S. replied:

    Hello Amir,

    Your number seems to be blocked at this time due to unusual activity on Viber. We have unblocked it and you should be able to register to Viber again.

    Please note that if your number is blocked again after being removed from our block list, we will not be able to unblock it in the future.

    Best regards, 
    Owen S. 
    Viber Support Team 
    Quick question? Tweet to @ViberHelp 

    پاسخ:
    دوستان ، طبق روندی که از حدود یک ماهه گذشته آغاز شده ، سیاست و تمهیدات شرکت وایبر در خصوص افراد بلاک شده در این نرم افزار به کلی تغییر کرده بدین صورت که تنها با اعلام وضعیت به تیم پشتیبانی ، با فاصله ای کوتاه فرد متقاضی برای رفع مسدودیت به آسانی امکان استفاده مجدد از وایبر راخواهد داشت.
    بدون شک روند قرار گیری کاربران ایرانی در لیست مسدود شده های وایبر ناشی از استقبال گسترده کاربران از این برنامه بود و به احتمال زیاد این افزایش مخاطب ، برای ارائه سرویس ،خارج از توان عملیاتی و سخت افزاری سیستمهای در نظر گرفته شده از سوی شرکت وایبر بوده است که با فرصت چند هفته و چند ماهه ای که بدست آوردند با افزایش امکانات سرویس دهی ، به سادگی با اولین ایمیل از سوی افراد متقاضی امکان بازگشت آنها را به وایبر ایجاد میکنند
    سلام من حافظه گوشیم مشکل پیدا کرده بود کل رم گوشیم رو فرمت کردم و بعد مجددا وایبر رو نصب کردم کد فعال سازی اومد اما پیغام هام ارسال نمیشد برای همین مجددا وایبر رو حذف و بعد نصبش کردم اما بعد از اون کد فعال سازی نمیاد و میگه که شماره شما نمی تونه در ارتباط با یک اکانت وایبر باشه!یعنی من بلاک شدم؟فعالیتم تو وایبر در حد روزی 20 پیام بوده
  • محمد حسن ناصری
  • سلام ... دوستان تجربیات خودشون  را با تمام ذوق و علاقه به امید رفع مشکل  هموطنان  مطرح میکنن که واقعا جای تقدیر داره ..من هم حدود دو ماه که تو لیست سیاه وایبر قرار گرفتم و تمام سایتها رو به امید رفع مشکل زیر رو کردم ولی نتیجه ای نگرفتم ...تا اینکه امشب   یک ایمیل با لحن بسیار محترمانه برای  گروه پشتیبان وایبر فرستادم تو ایمیل مقداری از مشکلاتی که در اثر این کار شرکت  برام پیش اومده بود نوشتم بعد از ارسال ایمیل  حدود ده دقیقه ایمیلی بشرح ذیل دریافت کردم و الان در کمال ناباوری وایبرم فعال شده بدون تعویض چیزی ..  و اما نظر شخصی بنده در مورد این حرکت وایبر .. قبل از بلاک شدن من در  گروه های   متفاوت انواع و اقسام کلیپ و  مطالب و تصاویر با سرعت بالا فوروارد میکردم به نحوی که اگه قرار بود کسی از لیست سیاه وایبر تو ده سال آینده خارج بشه احتمالا من نفر اخر بودم چون اینکار ها رو حدود یکسال و نیم بعنوان تفریح انجام میدادم  وایبر دو تا موضوع را دنبال میکنه : یکی اینکه توسط افرادی مثه ماها زیاد روی سرورهاشون فشار وارد نشه و در اثر اینکار بدلیل انتشار  بدافزار حیثیت  وایبر زیر سوال نره  دو م اینکه  با مسدود کردن و یه مدت محرومیت دادن   به کاربر اخطار میده ..ولی حاضر نیست افرادی مثه ماها رو که واسشون کاربر جمع میکنیم  از دست بده ...این از متن پاسخ ایمیلشون به من کاملا مشخصه .


    Hello Mohammad,
    Thank you for contacting Viber support.

    Your number seems to be blocked at this time due to unusual activity on Viber. We have unblocked it and you should be able to register to Viber again.

    Please note that if your number is blocked again after being removed from our block list, we will not be able to unblock it in the future.

    Best regards,
    Karen R.
    Viber Support Team
    Quick question? Tweet to @ViberHelp


  • حسام دهقان
  • سلام دوستان
    من امروز یک راه رو تست کردم و جواب داد
    بهتره  چون گوشیتون هوشمنده تمام اکانت ها و ایمیل ها  و نام کاربریاتونو پاک کنید
    مثل اکانتتون توو سامسونگ  یا گوگل پلاس  یا  جیمیل
    درواقع چنین اطلاعاتی روو گوشی نداشته باشید
    بعد یه سیمکارت جدید روی گوشی دیگه بزارید و کد وایبر به اون ارسال میشه
    و اون کد را داخل گوشیه خودتون بزنید
    صد در صد  جواب میده
    فقط اکانت هاتونو مجددا فعال نکنید
    در واقع وایبر  شما رو از روی شماره سیمکارت و اکانت های گوشی میشناسه و پیگیری میکنه  و هیچ ربطی به سریال گوشی نداره
    البته غیر منطقی بود که گوشی بلاک بشه
    چون اگه شما گوشیو میبروختین  گوشی برای خریدار هم بلاک بود
    در هر صورت استفاده کنزد و لذت ببرید و مراقب باشید دوباره اسپم شناخته نشید

    پاسخ:
    این روش قبلا در سایت اعلام شده بود .
  • هسیا. ""راه حل دور زدن وایبر از بلاک""
  • سلام
    قول داده بودم به نوعی راه دور زدن وایبر رو توضیح بدم
    برای اطمینان ۲ هفته صبر کردم تا ببینم بلاک میشم یا نه دیدم وایبر خنگتر از ایناست که فکر میکردم
    اولا دور سیمکارت قبلیتونو که بلاک شده رو خط بکشید
    یه سیمکارت ارزان قیمت تهیه کنید اون رو داخل یه گوشی غیر هوشمند(معمولی) بزارید
    با گوشی خودتون و سیمکارت بلاک شده وایبر جدید رو نصب کنید
    نکته:وایبر قبلی داخل گوشی رو به طور کلی از راه لغو نصب خود گوشی پاک کنید(امکان داره تمام عکس و مطالبی که از راه وایبر براتون اومده پاک بشه که بهتره اینطور بشه)
    بعد از نصب وایبر جدید هنگام وارد کردن شماره (شماره سیمکارت داخل گوشی معمولی رو وارد کنید)
    کد به اون شماره ارسال میشه البته احتمال زیاد اول تماس گرفته میشه جواب ندین و هیچ کلید برگشتی نزنید کد خودش رو صفحه ظاهر میشه
    کد رو برای وایبر بنویسید
    شما به وایبر وارد شدید
    (سیمکارت جدید رو داخل گوشی خودتون نزارید و خاموش نگه دارید و فقط از وایبرش استفاده کنید
    از ایمیل و جی میل های قبلی فعلا تا مدتها استفاده نکید بهتره با pc ایمیلهاتونو چک کنید)
    خواهش""هیچوقت فیلم و عکس خیلی خصوصی داخل گوشی نگه ندارید شما با نصب وایبر،واتس آپ،لاین و هر برنامه ای شبیه به اینها موافقت میکنید برنامه دسترسی به مخاطبین،گالری تصاویر،و... 
    داشته باشه""
    حتی این برنامه ها میتونن بدون اطلاع شما دوربین گوشی رو هم فعال کنن پس بعد از انجام کارهاتون
    وای فای گوشی رو خاموش کنید و روشن رها نکنید
    اگه موفق شدید همینجا نتیجه رو به اشتراک بزارید
    به زودی راه حل خروج سیمکارت بلاک شده رو هم پیدا خواهم کرد
    وایبر پرچم صلحشو بالا میبره در برابر بچه های ایران
    دوستان قول میدم به زودی با وایبر به همتون متن عذرخواهی ارسال کنم
    با تشکر مخلص همه فرزندان ایران
    زنده باد وطنم
    jسلام دوستان من سر گروه بودم مجبور بودم که زیاد استفاده کنم از وایبر برای راحتی برنامه وایبر و تو لب تابم هم نصب کردم  قبل از اون برای گوشیم پیغام نصب فارسی وابر میومد اون و که نصب کردم چند روز بعد خودمو چند تا از دوستان ام هم که از برنامه لب تاب استفاده کرده بودن بلاک شدیم خدایی ته ته ضد حال بود از خیلی ها جویا شدم ولی کسی پاسخی نداشت اگه دوستان تونستن حرکتی برای دور زدن پیدا کردن ممنون میشم که جواب بدن .با تشکر از همه و مدیر سایت

    پاسخ:
    به این لینک حتما سری بزنید 
    مدیر عزیز
    متاسفانه ما همگی یاد گرفتیم سانسور و بی اعتمادی به همدیگه رو
    شما اگه شکی داشتید میتونستید اول خودتون تماس بگیرید
    باز هم از جوابتون متشکرم
    موفق باشید
    با سلام ، دیشب ناگهان وایبر من قطع شد و هر چه تلاش کردم نتونستم وایبرم رو وصل کنم چون دقیقا همین پیغام invalid number رو می داد
    مدیر محترم من راه حل رو داشتم
    ولی شما نظر قبلی منو نذاشتین
    به همین دلیل حل مشکل رو دیگه اینجا نمیگم
    پاسخ:
    بازدید کننده گرامی، هرازچند گاهی در این وب سایت افرادی با مقاصد نامعلوم ، مدعیِ داشتن راه حلی برای خروج از بلاک لیست وایبر هستندکه معمولا به جای ارائه راهکار ، دعوت به تماس با ایمیل یا شماره تماسی خاص دارند.
    از نظر مدیریت سایت ، کلیه این نظرات در حکم اسپم هستند چرا که صیانت از اعتماد بازدید کنندگان ایجاب میکند تا بدون اطلاع از جزئیات یک مطلب ، از انتشار آن خودداری شود.
    جهت اطلاع شما متن پیام قبلیتان در زیر کپی خواهد شد تا ضمن قدردانی از حس مشارکت شما ، نگارشهای شبیه به اسپم برای دوستانی که قصد کمک به دیگران دارند مشخص تر شود.
    _________________________
    دوستان من هم چند روزی بلاک شدم،
    ولی راهی برای دور زدن وایبر پیدا کردم
    الان وایبرم یک هفته س که نصبه
    دوست دارم همه از بلاک در بیاین
    الان فرصت نوشتن راه حل رو ندارم
    ولی اگه کسی دوست داشت بهم زنگ بزنه در خدمتم
    خواهشا فقط تا ظهر زنگ بزنید
    البته اگه عجله ای ندارید همینجا به زودی مینویسمش
    فعلا...
    شماره تماس:*********
    _______________________

    برا منم اینطوری شده بود اما وقتی دوباره وایبر رو نصب کردم مشکل رفع شد یه بارم خودشون یه کد بهم  دادن کد را که وارد کردم از مسدودی در اومدم 
    سلام خسته نباسید من وایبر روگوشیم دارم ولی داشتم رو لبتابم نصبش میکردم که منتظر ارسال کد اکتیو بودم البته روی خود خطم منتظرش بودم ولی وایبر کد رو به وایبر نصب شده رو گوشیم ارسال کرد متوجه نشدم و چند بار دیگه درخواست کد کردم و العان هم دیگه خطمو تو لب تاب قبول نمی کنه که کد رو وارد کنم نیاز شدید دارم به وایبر لبتابم کمکم کنید لطفا .اگه راهی داره بهم بگین
  • شبنم بهپور
  • سلام منم دو تا گروه تبلیغ باز کرده بودم تبلیغ گالری مون رو به دو گروه خودم ودو گروه دو تا از دوستان ارسال کردم و وایبر بلاک م کرده تازه ناراحتی من از اینه  که به دو مغازه ی خدمات موبایل مراجعه کردم و اونا کلی ازم هزینه گرفتند سیم کارت جدید گفتن بخر اونم بلک شد سه سیم کارت بلاک شد تازه می گفتن گوشی تقلبی هستش شماره ی سریالش غلطه می خواست فلش کنه که گفتم گوشی من گارانتی داره اجازه بده ببرم همون جایی که خریدم  تازه اونجا بود که متوجه شدم به علت پی ام فرستادن تو سه گروهی که 100 نفر بودن بلاک شدم از بلا شدنم اون همه ناراحت نیستم که از سر کار بودن آدمها ی بی مسئولیت تو خدمات موبایل ناراحتم
    سلام دوستان وایبر من هم امروز غیرفعال شد وگفت که نیاز به آپدیت داره ولی,بعد ازآپدیت کدواسم ارسال نشد.حالا میخوام بدونم این مشکل با ۲۴ ساعت صبر کردن و نصب دوباره بعد از۲۴ ساعت حل میشهیا خیر؟
    پاسخ:
    مشخصاتی که شما از وضعیت خارج شدن ناگهانی وایبرتون گفتید ، در واقع شباهت زیادی به وضعیت بلاک شدن داره اما به جای شتابزدگی ، بهتر هست در نهایت 24 ساعت رو هم تحمل کنید و اگر بعد از اون هم موفق نشدید قطعا شما بلاک شدید .
    خیلی مسخره است..خوشحال شدیم که برنامه خوبیه و بدرد بخوریه...الان اومده یهویی بلاکم کرد..یعنی چه مگر چی میشه ..به اونا چه ما چقدر پیام میفرستیم آخه...فکر میکنم بیشعورها خوششان میاد یه دفعه بلاک کنند و حالمان را بگیرند...واقعا که مسخره هستند.
  • علی اصغر
  • من تغییر آدرس محل کارم رو به اطلاع دوستام رسوند و با ارسال حدود صد عدد متن به صد نفر وایبر منو مسدود کرد.واقعا نرم افزار مسخره ای هستش.
    سلام.کسانی که میخوان با شماره جدید وارد بشن و بازم بلافاصله بلاک میشن باید نسخه های قدیمی تر رو نصب کنن.بعد شماره تلفن رو وارد کنن و  کد بگیرن
    من الان دو روزه که بلاک شدم. فدای سر شما و خودم. بجای وایبر از واتس اپ استفاده میکنم. ضمن انکه یک تلگرام مستجر هم نصب کردم و بجای غصه خوردن و تو سر زدن از ان استفاده میکنم. و مطمینم که با این روش این وایبره که در میان این همه رقیب اعتبارش را از دست میده ودیگه کسی روی ان سرمایه کذلری نمیکنه. دیر یا زود این موضوع برای همه اتفاق میفته انوقت هست که دیگر شبکه ها ارزش واعتبارو اعتبار پیدا میکنه. 
    سلام همکار من بلاک شده بود من ندانسته از این ماجرا که وایبر بلاک میکنه به دنبال دلیل بودم .برای امتحان با شماره خودم کانکت شدم و وایبرم در گوشی همکارم فعال شد همکارم وایبر رو از گوشیش حذف کرد و دوباره نصب کرد. از اون به بعد ایبر در گوشی خودم بسته شد و هرکاری کردم دیگه برام کد نمیفرسته.آیا من بلاک شدم?  و باید چکار کنم?
    سلام.منم ساعت 4 صبح امروز بلاگ شدم و هر دفعه شماره میدم پیام اینولید نامبر میده.حتی متاسفانه سیم  کارت دیگمم وارد کردم ولی به محض وارد شدن تو وایبر مجدد به مرحله شماره دادن برگشت.از طریق راهنمای برنامه وایبر تو اپل استور یه مسیر خاصی تو گوشیم که ایفون فایو اس هستش رفتم.جوابمو دادن و یه شیش هفت تا سوال پرسیدن و منم جواب دادم و تا الان خبری نشده
    منم بلاک کردن یعنی اعصابم تعطیله ها بدون هیچ تذکر قبلی یه کاره بی هیچ دلیلی آدمو بلاک میکنن والا این مورد اصلا تو قوانینی که موقع نصب اکسپت کردیم نبوده از نظر حقوق نرم افزاری هم این کارشون خلاف قوانیه
    بدون اطلاع رسانی از قوانین یهو ورداشتن مردم رو که به یه نرم افزاری عادت کردن بلاک کردن که چی بشه
    من کلی سایت ها رو خوندم فقط یه نفر اونم آقا وحید اینجا یه راهکاری نوشته بود ولی نمیدونم ایشون هم باز بلاک شدن یا نه

  • akamaliyan@gmail.com
  • با سلام
    امروز صبح به صورت خودکار از وایبر خارج شدم دوباره شمارمو وارد کردم ولی کلمه ارور اومد شماره های دیگر رو وارد کردم فعال شد ولی بعد از چند دقیقه دوباره بصورت خودکار خارج شد لطفا راهنمایی کنید ایا از طرف وایبر بلاک شدم?چطوری میتونم دوباره فعالش کنم?
    ممنون میشم
    پاسخ:
    ظاهرا شما نیز بلاک شده اید و راهکار قطعی برای این منظور هنوز در دست نیست.
    با سلام دوستان

    من چند روزه که  تو وایبر بلاک شدم و هر کاری می کنم  invalid number mide کد نمی فرسته واسم  و گوشین  iphon 5s  i هست راه کاره من چیه  من چیکار کنم appel id عوض کنم یا چی بد جو  لازمش دارم چندین بار میل زدم هر بار یه چیزی گفتن گفتن در حا برسی هستید
    سلام
    خیلی مسخره است. من داشتم شب یلداره به استادام و دوستام تبریک میگفتم که یهو وایبرم دی اکتیو شد. شرکت که اینقدر حساس لااقل ببینه متنارو بعد بلاک کنه. الان من چیکار کنم؟ واقعا نیاز به وایبر دارم. 
    سلام من به هر صورت که گفتین رفتم اما نشد ولی خیلی این حذف بی دلیل منطقی هست و شرکت جوابی نداره 
    بابا این وایبر منو بلاک کرده الان یه هفته س اعصابم داغوون. دیگه امروز تصمیم گرفتم یه گوشی دیگه بگیرم. اگه اینایی که گفتین عملی بشه خیلی حال میده. بدم نمیاد این سیاست گذارای وایبرو یه فصل کتک مفصل بزنم اونم پخش زنده ها بعد بهشون بگم spam باباتونه جدو آبادتونه

    salam man  chi kar konam block shodam

    سلام منم امروز بلاک شدم. گوشیم دو سیم کارته با خط دیگه برم بازم بلاک مى شم. حتما باید گوشیمو عوض کنم با شماره دیگه برم. لطفا ایمیل شرکت وایبر بفرستین. 
    لطفا سوال منو نمایش بدید و جوابشو هم بدید، سوال خیلی از آدم ها ست
    سلام من وایبرو  از موبایلم دلیت کردم حالا دوباره اینستال کردم و الان بعد از وارد کردن شماره کد 4رقمى ارسال نمی شه ایا بلاک شدم؟
    پاسخ:
    جهت اطمینان از روندی که برای نصب مجدد انجام میدید نگاهی به این بخش بیندازید و در صورت رعایت نکات این مطلب و ماندگار بودن مشکل،  احتمالا بلاک شده اید هر چند که چون شخصا اقدام به حذف کرده و خروج از وایبر در مورد شما غیر ارادی نبوده این احتمال بسیار کم است.

    salam yani kollan bayad vibero bikjhial sham manam viberam ghat shod badesh harkari mikonam error mide dahanam servis shode chejori mishe dorostesh kard goshim huawei g730 hastesh

    سلام
    میخواستم  ببینم اگه سیم کارت جدید بزاریم و بعد نصب شد بعدش می تونیم سیم قبلی را بزاریم یا نه

    پاسخ:
    بله امکان پذیر است
    سلام
     دوستان عزیزی که با راهنمایی اقا وحید وایبرسون فعال شده ایا تونستن با شماره قبلی وارد بشن یا باید شماره جدید استفاده کرد ?
    دهنشون سرویس من بلاک شدم حالا چه کار کنم 
    با سلام خدمت دوستان از انجایی که دنبال این مطلب خیلی گشتم و خودمم تو کار نرم افزار موبایل هست به این نتیجه رسیدم که تنها راه تغییر imei گوشی هست اون هم بیشتر تو گوشی های سامسوگ مقدوره.فعلا رو نوت 2 تست کردم .با تشکر
    سلام
     دوستان عزیزی که با راهنمایی اقا وحید وایبرسون فعال شده ایا تونستن با شماره قبلی وارد بشن یا باید شماره جدید استفاده کرد ?
    سلام من راه حل پیدا کردم اون راه حل آقای کاشفی
  • فاطمه قنبری
  • سپاس

    منم با فرمت کردن گوشی و عوض کردن اکانت گوشیم و ساختن یه جیمیل جدید درست شد گوشیم 
    وایبر پوزش خوابید پرچم بالاست
    سلام خدمت همه ی دوستان نظری که آقا وحید داده بودن بنده انجام دادم کد برام ارسال شد
    سلام
    من امروز به پشتیبانی ایمیل زدم و دز آخر پاسخ به این صورت بود که کلا بلاک شده و غیر قابل بازگشت هستش...
    از دوستانم در خارج از کشور سوال کردم و راه حل خواستم و پاسخشون به ان صورت بود که باید اعتراضاتی به صورت جمعی به بخش پشتیبانی ارسال بشه مبنی بر اینکه من یک کاربر معمولی هستم و این بلاک شدن توسط نرم افزار شما تنها باعث کاهش استفاده از وایبر در کل ایران میشه...
    از دوستان درخواست دارم تا ایمیل رو ارسال کنند تا رسیدگی توسط شرکت وایبر انجام شه
    ممنون
    دوستان عزیز و مدیر محترم سایت بالاخره بعد از چند روز تلاش فهمیدم وایبر حتی با عوض کردن گوشی و خط بازم بلاک میکنه من هم مثل مدیر محترم اول شک کردم به IMEI ولی وقتی دوستی گفت من گوشی و خط رو عوض کردم بازم بلاک شدم فهمیدم و امتحان کردم و دیدم درسته.وایبر شما رو از روی گوگل اکانت یا اکانتی که برای استفاده از قابلیتهای گوشی تون معرفی میکنید تشخیص میدخ مثلا توی سامسونک وتسه استفاده از دراپ باکس.....پس این یعنی گوشی رو فلش کنید یه سیم کارت جدید بگیرید اولین برنامه ای که نصب میکنید وایبر باشه بعد فعال میشه ولی حتما قبلش توی گوگل یه اکانت بسازید جدید هر جایی تو گوشی تون ایمیل خواست از این ایمیل جدیدتون استفاده کنید.....من با این روش اوکی شدم....گفتم که دوستان هم استفاده کنن تا اونا بفهمن که نمیتونن ما ایرانی ها رو دست کم بگیرن.....قربون همتون
    پاسخ:
    از دوست خوبمون وحید به نمایندگی از طرف همه بازدید کنندگان سایت تشکر میکنم،
    دوستانی که موفق به تست این روش خواهند شد، در صورت امکان اعلام نتیجه کنند تا شاید مشکل بسیاری از دوستان حل بشه.
    سلام ..میشه لطفا ی راه حل احتمالی بدید ک امتحان کنیم و از بلاک خارج شیم ..ی راه ک احتمال میدید درست بشه
    ممنون میشم 
    پاسخ:
    در نظرات اخیر ، لینکی برای این منظور معرفی شده بود که در یکی از سایتها راهکاری دیده میشد که برای رهایی از بلاک شدن وایبر نیازمند اقداماتی از قبیل روت کردن گوشی و نصب سه نرم افزار مختلف روی گوشی بود که در نهایت با انجام این اقدامات ، کد شناسایی سخت افزاری گوشی تغییر میکرد .
    در بازدیدی که از این لینک داشتم ، با توجه به اینکه در گذشته و در پی اقدماتی مشابه ، عواقب دستکاریهای اینچنینی را در گوشی دیده بودم از تائید و درج این لینک خودداری کردم چرا که هیچ گزارش و نظر مثبتی در ادامه آن دیده نشد و اصولا هدایت کاربر به سمت مراحل پیچیده یا غیر متعارف در راستای اهداف این سایت نیست.
    من وایبرم یهو قطع شد بعد پاکش کردم که دوباره نصب کنم ولى نشد کلا اصلا برنامم نصب نمیشه میزنه اپ نات اینیستالینگ..میخوام ببینم بلوک شدم
    با سلام
    بنده دیروز وایبرم تو گوشیم نصب بود داشتم کار میکردم خواستم برای دوستم کد یرای وایبرش فعال شه از گوشیه دوستم شماره خط خودمو دادم اما برای دوستم اتفاقه خاصی نیوفتاد اما متوجه گوشی خودم شدم دیدم از وایبر خارج شدم از دیروز ظهر تا الن چند بار شماره خودم را وارد میکنم پیغام خطا میده شماره دیگر را وارد میکنم هم کد نمیفرسته خواستم بدونم واسه همیشه خطم مسدود شده یا نه؟ ممنون میشم جواب بدین
    سلام
    من گوشی دو سیم داشتم و دو تا خطم بلاک شد.
    کلا گوشی رو عوض کردم و یکی دیگه خریدم.
    وایبر رو نصب کردم و باز هم بلاک هست و زمان دریافت کد فعال سازی خطای ERROR میده...
    فایده ای نداره و هیچ راهی نیست.
    با سلام
    اول تشکر میکنم از مطالب مفیدتون، بعد هم یک سوال در واقع یک مشکل داشتم، ویدیو هایی که توو ی وایبر دریافت میکنم را نمیتونم به راحتی باز کنم، برای لود شدن بسیار زمان میبره و وقتی هم یکبار لود شد در گالری گوشی دخیره نمیشه، حتی وقتی گزینه ی دخیره راهم انتخاب میکنم باز دخیره نمیشه! در صورتی که مثلا با واتساپ چنین مشکلی ندارم !!! پیشاپیش ممنون از راهنماییتون اگر نیاز به دانستن مدل موشی هم هست برای تنظیمات خاص، ایفون ٥ است. 
    من خیلی ناراحتم از اینکه بلاک شدم میدونی الان که میخام دوباره 
    سلام بزرگواربنده بعدازبلوک شدن گوشیم ازتبلت بایک شماره دیگه استفاده کردم ولی بعداز2روزمجددبلاک شد!!!
    علتش میشه استفاده ازیک اینترنت مشترک (مبین نت)باشه؟!که اگرباشه چراگوشی بقیه ی افرادخانواده بلوک نمیشن؟


    پاسخ:
    خیر، در بلاک شدن وایبر فقط گوشی و کد شناسایی اون از طریق وایبر شناسایی میشه وارتباطی با اینترنت مورد استفاده نداره
    سلام ینی من اگر رو تبلتو گوشیم داشتم حالا نمی تونم خط دیگه رو رو تبلتم بندازم و از لاک در بیام
    پاسخ:
    خیر 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">