WEBSWAN.IR

WEBSWAN.IR
پیوندهای روزانه

حذف اکانت وایبر(به صورت اصولی و ایمن)

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳ ب.ظ


آموزش تصویری و تشریحی حذف کامل اکانت وایبر(فارسی و انگلیسی)

همراه با نکات ضمیمه ای خاص دراین خصوص

توجه : با وجود تکراری بودن موضوع این آموزش در فضای اینترنت ، کلیه مطالب این بخش بدون کپی برداری از هیچ منبعی و به طور کاملا مستقل همراه با نکات تجربی و انحصاری دراین خصوص تهیه و تدوین شده.

اگر شما جزء افرادی هستید که از روند دی اکتیو کردن اکانت وایبر اطلاع دارید نیازی به مطالعه این بخش نخواهید داشت.

اکانت وایبرکه عموما برای همه استفاده کنندگان از این نرم افزار شناخته شده می باشد ، عبارتی است در برگیرنده حساب کاربری که با ثبت و رجیستر شدن شماره سیم کارت یک موبایل در این نرم افزارایجاد می گردد.

ایجاد این اکانت پروسه ای است آسان و ساده که هر فرد با داشتن یک شماره سیم کارت و یک گوشی مناسب میتواند براحتی اقدام به ایجاد آن نماید اما چیزی که به تجربه ثابت شده ، این است که بیشتر کاربرانِ این نرم افزار از نحوه و چگونگی خارج شدن کامل از این برنامه ، در صورت نیاز اطلاع دقیقی ندارند.

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد یا روزی اتفاق بیافتد که بنا بر دلایلی قصد حذف کردن کامل اکانت وایبری خود و خروج کامل از این برنامه را داشته باشید، در اینصورت در ادامه با این آموزش تصویری همراه باشید.

دانلود فایل آموزش کامل تصویری با حجم710KB 


مطالب مرتبط:

راه حل خروج از بلاک لیست وایبر

نظرات (۴۷)

سلام. من وایبرم وهرکارکردم دلیت اکانت نشد. حذف کردم و دوباره نصب کردم ولی برام کد نمیادونصب نمیشه. باید چیکارکنم .می خوام کلا دلیت اکانت کنم. آیا میشه ازطریق کامپیوترنصب کنم وبعد دلیت اکانت کنم؟؟؟وآیا بعدش ازگوشیم هم دلیت اکانت میشه؟؟؟؟
سلام من وایبرم را غیرفعال کردم و دوباره میخواهم در عین شماره وایبر فعال نمایم ولی کد فرستاده نمی شود و جواب منفی ارسال میگردد چی باید کرد

سلام
من هم گوشی و هم خطمو عوض کردم و از نو وایبر نصب کردم بعدش یهو شمارهایی اومد واسم که بعضی هاشو دوسال پیش تو گوشی قبلیم سیو کرده بودم تعجب میکنم مشکل از کجاست ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام
من هم گوشی و هم خطمو عوض کردم و از نو وایبر نصب کردم بعدش یهو شمارهایی اومد واسم که بعضی هاشو دوسال پیش تو گوشی قبلیم سیو کرده بودم تعجب میکنم مشکل از کجاست ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام. ببخشید هرچی دی اکتیو اکانت وایبر رو میزنم مراحل انجام میشه اما وایبرم دی اکتیو نمیشه
پاسخ:
ضمن بررسی اتصال مطمین به اینترنت، برای این کار،چاره ای جز تلاش مجدد نیست.متاسفانه این مورد رو شخصا مشاهده کردم و با تکرار موفق به دی اکتیو شدم.
سلام 
من هنه مراحل حذف اکانت وایلر رو انجام میدم اما وقتی گزینه دیاکتیو رو میزنم ارور میده با این متن 
Deactivation failed
سلام من وایبرو از روگوشیم پاک کردم الان هرکاری میکنم دوباره نصب نمیشه .گوشیم هواوی هانور اچ ۳۰ .لطفاراهنمایی کنین .مچکرم
سلام. من تو گوشیم وایبر و دارم... اما تازگیا فهمیدم که یکی از دوستام از طریق pc اونو کنترل میکنه. من اگر وایبر خودمو تو گوشیم دی اکتیو کنم؛ وایبر روی pc ام دی اکتیو میشه یا نه؟
سلام.عکس پروفایلم خودبخود عوض شده.علت چیه ؟
سلام من وایبر رو لپ تاپ نصب کردم و الان میخوام unistal کنم ولی در اون قسمت آیکون وایبر وجود نداره!!!!
وبا سرچ کردن برنامه رو پیدا میکنه ولی پاک نمیکنه لطفا راهنمایی کنید
سلام میخوام مدتی وایبرمو دی اکتیو کنم ولی نمیخوام از تو گروه ها حذف شم ، بعد از دی اکتیو کردن آیا حذف میشم ؟
پاسخ:
خیر .
سلام من روی تبلتم وایبر نصب کرده بودم اما بعداز یه هفته وایبرم پاک شد دوباره نصب کردم با خط  دیگه الان مخاطبین روی وایبر نمیان چه کنم

وایبر من هم روی لپتاپ هم روی گوشیم

گوشیم گم شد و من از vibere pc استفاده میکردم تا همین 2 هفته پیش

ولی از 2 هفته پیش تا حالا اصلا باز نمیشه

:(((((((((((((((

نه اون پنجره بنفش باز میشه نه پیامی میاد

چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من برای ارتقا وایبر م اقدام به حذف ونصب آن نمودم . که  پس نصب ورژن جدید و طی مراحل از طریق اوپراتور یک عد شش رقمی اعلام شد که فقط چهار رقم ان قابل درج بوده بعد از ان با حذف ونصب مجدد پیغام خطا ارسال میشه وقادر به نصب وراه اندازی نیستم. لطفا بفرمایید چکاری بایر بکنم
سلام من یک گروه ساختم میخوام همه رو حذف کنم کسایه دیگه رو بیارم ؟! باید چیکار کنم؟؟؟
سلام من نرم افزار وایبرم رو حذف کردم  الان دوباره میخوام با همون شماره نصبش کنم ولی برام هیچ کدی ارسال نمیکنه وقتی iهم که روی get call  میزنم هیچ تماسی باهام گرفته نمیشه.لطفا کمکم کنید چیکار کنم؟؟؟
سلام فوری فوری فوری فوری میشه بایک خط تلفن همراه، دردوگوشی همراه وایبر را نصب کرد.عیدتان سرشاراز شادی
سلام.من برنامه وایبرو از تو گوشیم حذف کردم ولی وقتی دوباره نصب کردم دیگه نمی تونم وارد حساب قبلیم بشم حسابمو حذف کنم.لطفا کمکم کنید.
سلام . وایبر رو دی اکتیو کردم از روی کامپیوتر ... 
حالا که میخام برم تو وایبر دوباره نصب کنم ، شماره گوشیم رو که میزنم نمیره مرحله بعدی . یعنی مرحله ای که باید کد چهار رقمی رو بزنیم . چه کنم؟
سلام
من وایبرمو روی کامپیوتر نصب کردم البته همون وایبرو تو گوشی هم دارم الان میخوام اونی که تو کامپیوتر هست رو پاک کنم و دیگه روی دسکتاپ نباشه وایبرم ویکی دیگه نصب کنم ولی یاد ندارم میشه راهنماییم کنید؟؟ممنون میشم
پاسخ:
سلام، برای این منظور، همانند حذف هر نرم افزار دیگری بر روی کامپیوتر، اقدام به حذف برنامه وایر از روی کامپیوتر خود کنید.
برای راه اندازی با شماره دیگر، کافیست تا هنگام نصب مجدد وایبر ، شماره جدید خود را در آن ثبت کنید.
در نظر داشته باشید که برای تعریف شماره جدید روی کامپیوتر باید از قبل اکانت وایبری آن شماره در یک گوشی موبایل وجود داشته باشد.
سلام من خودم وایبر دارم از طریق گوشی حالا می خوام برای خواهرم از طریق گوشی خودم وایبر دورست کنم چیکار کنم چون گوشی خواهرم انروید نیست و می خواهد از طریق لب تاپ فعال بشه ...که اکانت خودم محفوظ بمونه
با سلام، برای قطع کنترل وایبر گوشیم با لب تاب چیکار کنم؟ دی اکتیو کردن موثره؟ پیامهای معنولی رو هم میشه با لب تاب کنترل کرد؟
با سلام ، چطور میتونم گوشی رو اختصاصی کنم؟
پاسخ:
از طریق رمزگذاری برای ورود به گوشی که معمولا هم در تنظیمات خود گوشی بخشی برای این منظور تعبیه شده و هم نرم افزارهای جانبی خاصی برای این منظور وجود داره.
سلام من تازه گوشی اس5خریدم هنوز یکماه نشده داخل وایبربودم که شارزگوشیم تموم شد من شارز بهینه کردم چندتا پیام دادم بعدعکسها وفیلم هاخودبخود از وایبر وگالری گوشیم خذف شد علت چیست ؟
سلام، چطور میتونم گوشیم رو اختصاصی کنم؟ چه کنم تا کنترل گوشیم توسط لب تاب یکی از افراد خانواده ام قطع کامل بشه؟ پیامهامو  و وایبرمو کنترل میکنه، با سپاس
وایبر گوشیم توسط یکی از افراد خانواده ام کنترل میشود دی اکتیو کردم اما بازم نکرانم دسترسی اون فرد به گوشیم آسونه،دوباره میتونه وایبرم رو کنترل کنه؟ لطفآ سریع جواب بدین ممنونم
پاسخ:
دسترسی آسان به گوشی میتونه به موجب تکرار کنترل از سیستم دیگه ای بشه مگر اینکه دسترسی به گوشیتون رو اختصاصی کنید.
من سیم کارت عوض کردم وقتی وایبر نصب کردم شماره جدید که میدم میزنه باید اخرین ورژن وایبرو نصب کنی که نصب هست ولی وقتی شماره قدیمیمو میزنم قبول میکنه  در ضمن شماره قدیمی رو دی اکتیوکردم ولی بازم همین مشکل هست .
شماره قدیمی رو نصب میشه ولی برای شماره جدید میگه باید اخرین ورژن نصب کنی 
سلام. من وایبر رو با لپ تاپ ،دوستم برام نصب کرد. برام کد 4 شماره ای اومد و دوستم دید می خوام بدونم اون می تونه با همون 4 رقم روی لپ تاپ خودشم نصب کنه؟
پاسخ:
خیر،  هر بار نصب روی هر وسیله ای ، فقط یک کدِ چهار رقمیِ یکبار مصرف دارد واگر شما از آن کد استفاده کرده باشید حتی در صورت دیده شدن توسط دیگران ، غیر قابل اعمال برای نصب خواهد بود.
با سلام. اگر نسخه ی روی گوشی را دی اکتیو کنیم، نسخه ی موجود در pc هم دی اکتیو می شود؟؟؟ و متن ها از روی نسخه ی کامپیوتری هم حذف میشود؟ متشکرم 
پاسخ:
بله همه وسایل مرتبط با اون اکانت غیر فعال خواهد شد
سلام اگر من دوباره کد ٤رقمی بگیرم و به وایبرباکد جدیدوصل بشم اگه کسی سو استفاده کنه دیگه نمیتونه پیگیری کنه
سلام چطور میشه تو وایبر  ورژن۵ عکسا و فیلمهای که بقیه میفرستن دانلود نشه؟
منم بلاک شدم شمارم و هر چی میدم قبول نمیکنه چکار کنم
سلام من با چندتا شماره امتحان کردم ولی مجددا ارور میده
سلام خسته نباشید کدpcاز خط خودم بریکی فرستادم ایا اگه من اکانتم پاک کنم از کامپیوتر طرفم پاک میشه تو رو خدا جوابم بدید
سلام من میخوام روی تبلتم وایبر رو نصب کنم اما شمارمو نمیشناسه باید چیکارکنم
  • مریم تهرانی
  • سلام 
    من از دیروز بطور خودکار وایبرم بسته شد و دیگه نمیتونم وارد شم. پاکش کردم و حالا که نصبش کردم برای ارسال رمز ٤ رقمی شمارمو نمیشناشه و پیام میده invalid nomber میشه راهنماییم کنید چکارکنم؟
    من سیم کارتمو به یه نفر دادم که با گوشیش برای لب تابم وایبر نصب کنه الان بعد از یک ماه چه جوری میتونم از گوشی اون خارج بشم و پیامهامو از گوشی اون پاک کنم
    پاسخ:
    دوست عزیز ، اگر مقاله قابل دانلود در همین مطلب که زیر آن نظر گذاشته اید را برداشته باشید به خوبی و با درج آموزش تصویری مراحل حذف وایبر را به صورت دی اکتیو کردن توضیح داده .
    شایان ذکر است که برخی از سایتها متاسفانه با اقدام به کپی بردای بدون مجوز این این مطلب و با تغییر نشانی های روی عکس دقیقا همین آموزش را منتشر کرده اند.

     سلام

    من  تازه متوجه شدم  که وایبر موبایلم با یک لب تاب دیگه کنترل میشه  . حالا خیلی برام مهمه بدونم پیامهایی که من تو وایبر گوشیم حذف می کنم از اون برنامه وایبری که تو لب تاب هست هم حذف می شه یا نه؟ خواهش می کنم سریعتر بهم جواب بدین. ممنونم

    پاسخ:
    خیر، هر پیامی که در موبایل حذف شود ، در نسخه دسکتاپ باقی خواهد ماند و این دو هیچ ارتباطی در حذف پیامها با هم ندارند.
    سلام میخوام حافظه وایبرمو پاک کنم تا کسی نتونه پیگیری کنه
    Salam barname viber mano d active karde bedone inke man bekham va hala base pak va nasb kardan dobare barname shomare mano bara sabte nam ghabol nemikone va kod baram ersal nemishee chikar bayad bokonam mamnon misham age rahnamem konin
    سلام من میخام وای فای رو روشن کنم ولی وایبرم آن نشه باید چیکار کنم؟

    سلام
    من وایبرو از طریق کامپیوتر نصب کردم، اما نصبش کامل نشد.  حالا نمیتونم وارد وایبر بشم ولی شمارم ثبت شده و کسانی که شمارمو دارن برای مثال منو در گروهی اد کردن.  حالا من نه میتونم وارد وایبر بشم نه میتونم حذفش کنم و یکی دیگه بسازم

    من میخوام بدونم چگونه از یک گروه میتونم حذف بشم

    سلام من فکر میکنم وایبر من از یک نسخه کامپیوتری کنترل می شود
    آیا امکان این کار وجود دارد ؟ یا حتما برای نصب روی کامپیوتر نیاز کد فعالسازی است و بدون ان ممکن نیست ؟
    پاسخ:
    برای نصب روی کامپیوتر حتما باید کد چهار رقمی به گوشی شما ارسال شود تا امکان نصب روی یک pc وجود داشته باشد
    سلام. 
    من عکس پروفایل وایبرم رو تغییر دادم اما متاسفانه هیچکس نمیتونه عکسم رو ببینه غیر از خودم. چه مشکلی هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
    ممنوووووون
    الان این همون مطلبی بود که واسه راه حل برگشت به وایبر پس از بلاک شدن قرار بود بزارید ؟  
    پاسخ:
    چشم ، تا ساعت 11 امروز(هر چند که منتظر نظرات بیشتری از کسانی بودم که نتیجه این اقدام رو انعکاس دادند وهنوز عکس العمل زیادی دریافت نکرده ام.)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">