WEBSWAN.IR

WEBSWAN.IR
پیوندهای روزانه

الفبای تزویر

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۳ ب.ظ

همیشه راههایی برای شناخت دقیق کسانی که مدعی دوستی هستند وجود دارد که با تجربه و ذکاوت ، نشانه های خوبی برای تشخیص به دست خواهد آمد.

از این نشانه ها که خلاف ادعای دوستی دیگران را به ما ثابت میکند ، گاه باید گذر کرد چرا که در واقع شاید دوستی ها همگی ظاهری و منفعت جویانه هستند اما تدبیر در این است که با شناخت مدعیان راستین و دروغین دوستی،به قلب وذهن خود کمک کنیم تا بیهوده روی هر کس حساب ویژه باز نکنیم.

حضور در محافل و مجامع عمومی یکی از بهترین فرصتهاست تا بتوان افرادی را که در تنهایی با ما ، دم از همدلی و دوستی میزنند مورد محک قرار داد .

معمولا انسانهایی که همواره در پی سودجویی ای بیشتر و تشنه کسب جاه و مقام و ارجحیت نسبت به دیگران هستند در هنگام حضور در محافل عمومی ناخواسته تمام فرمولهایی که در ارتباطات انفرادی با اطرافیان به کار میبرند را برای مدتی فراموش میکنند و با رفتاری متفاوت ظاهر می شوند در این هنگام است که با فاصله گرفتن و حتی پشت کردن به ما براحتی خطوط فکریشان را آشکار می کنند .تنها کافی است که ما با الفبای این نشانه ها که الفبای تزویر است آشنا باشیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">