WEBSWAN.IR

WEBSWAN.IR
پیوندهای روزانه

Romantic songs

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۰۴ ق.ظ

 

لینک زیر دو آهنگ جدید که در فروردین 97 اضافه شده رو بهتون خواهد داد

http://webswan.ir/post/Romantic-songs2

رمانتیک (Romantic songs): _______________________________


1- خارجی

 

 


دریافت

2-خارجی __________________________________________________________________________

 

 

 

 


دریافت

3-ایرانی__________________________________________________________________________

 

 

 

 


دریافت

4- خارجی__________________________________________________________________________

 

 

 

 


دریافت

5- ایرانی__________________________________________________________________________

 

 

 

 


دریافت

6-ایرانی__________________________________________________________________________

 

 

 

 

 


دریافت

7- عاشق این آهنگم و شعر (هرگاه روح قصد کوچ کرد...) را سالها پیش برای این آهنگ گفتم.

 

 

 

 


دریافت

8- خارجی _______________________________________________________________________

 

 

 


دریافت
9-ایرانی(جزیره) ___________________________________________________________________

 

 

 

 


دریافت
10-ایرانی _______________________________________________________________________

 

 

 

 


دریافت

 

 

 

پرتکاپو : ___________________________________________


1-ایرانی

 

 


دریافت

2- ایرانی (تردید) - در روز تولدم این آهنگو تقدیم میکنم به همه زمستونی ها _____________________________________

 

 

 


دریافت
3-ایرانی (رابطه) از شادمهر_______________________________________________________________________

 

 

 

 


دریافت

 

 

 

این روزگار بد کرده با قلبم، کم بوده از این زندگی سهمم

 

دلیل می بافم برای عــــشق، برای چیزی که نمی فهمم

از آدمای شهر بیزارم ، چون با یکی شون خاطره دارم

به من نگو با عشق بی رحمی

من زخم دارم ، تو نمی فهمی


_________________________________________________________________________________________

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۰/۲۵
  • ۳۳۲۳ نمایش

نظرات (۳)

عالیه مرسی 
چند سالی میشه ب وبلاگتون و ب همین صفحه سر میزنم، چرا آهنگهای جدید نمیزارید؟!
پاسخ:
چشم، امروز سعی میکنم بروز رسانی کنم
واقعا ممنونم بابت همه ی اهنگهای خاصی که تو سایت گذاشتید 
خیلی خیلی عالی بودن 
پاسخ:
خواهش میکنم ارمان عزیز
کاش وقت و حوصله ای پیش می اومد تا آهنگهای بیشتری به این قسمت اضافه می کردم تا دوستان هم سلیقه ای مثل شما هم بیشتر استفاده می کردند.
ترانه خارجیها عالی بودن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">