WEBSWAN.IR

WEBSWAN.IR
پیوندهای روزانه

حالا تنهای تنهام

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۲۹ ق.ظ

آهنگ زیر از گروهی بسیار حرفه ای می باشد که برنده یک جایزه دی جی آواردز ، دو جایزه ام دنس موزیک آواردز و دو جایزه بی بی سی رادیو آواردز شده است .


دریافت
Download
حجم: 2.29 مگابایت
  (با کیفیت کمتر برای دانلود آسانتر)
درادامه متن فارسی این ترانه را می بینید.

 داره بارون میاد ،داره شرشر میریزه   یه آسمون سیاه داره سقوط میکنه  امشب هوا سرده

تو جوابت رو بهم دادی   خداحافظ حالا امشب تنهای تنهام

ووقتی چرخ بزرگ شروع به چرخیدن میکنه هرگز نمیتونی پیش بینی کنی چه اتفاقی میافته

تا وقتی بازی نکنی برنده نمیشی

من و تو توی بهشت بودیم وقتی کنارت هستم و چشمهامو میبندم انگشتهامون آسمون رو لمس میکنه

معذرت میخوام عزیزم    تو برام خورشید وماه بودی

من هرگز فراموشت نمیکنم ،تو هرگز فراموشم نمیکنی

تو عقب کشیدی وگم شدی 

تو گرفتار همه شک و شبهه ها شدی و رفتی

بدرقه نهایی،تو برنمیگردی ، من دنبال نمیکنم

دیگه حرفی برای گفتن نمیمونه

ووقتی چرخ بزرگ شروع به چرخیدن میکنه هرگز نمیتونی پیش بینی کنی چه اتفاقی میافته

تا وقتی بازی نکنی برنده نمیشی

من تو توی بهشت بودیم وقتی کنارت دراز میکشم و چشمهامو میبندم انگشتهامون آسمون رو لمس میکنه

معذرت میخوام عزیزم    تو برام خورشید وماه بودی

من هرگز فراموشت نمیکنم ،تو هرگز فراموشم نمیکنی

 

 

 


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۲۵
  • ۲۷۲۶ نمایش

نظرات (۲)

سلام
تا وقتی بازی نکنی برنده نمیشی

سلام
فوق العاده است.
just it
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">