WEBSWAN.IR

WEBSWAN.IR
پیوندهای روزانه

مطلب مندرج در زیر که به نگارش ،تلاش و پیگیری یکی از بازدید کنندگان محترم و گرامی سایت با نام هسیا است حاصل مشارکت دلسوزانه ایشان برای رفع مشکل بلاک شدن در وایبر می باشد که در حال حاضر برای همه دوستانی که برای رفع مشکل بلاک خود به این سایت رسیده اند ارائه شده است.

لطفا جهت ارتقاء سطح کیفیت و کارآیی پیشنهادات ارائه شده ، نتایج دریافتی از راهکار زیر را در بخش نظرات منعکس فرمایید.

با تشکر از دوست گرامیان ( هسیا )

______________________________________

قول داده بودم به نوعی راه دور زدن وایبر رو توضیح بدم
برای اطمینان ۲ هفته صبر کردم تا ببینم بلاک میشم یا نه دیدم وایبر خنگتر از ایناست که فکر میکردم
اولا دور سیمکارت قبلیتونو که بلاک شده رو خط بکشید
یه سیمکارت ارزان قیمت تهیه کنید اون رو داخل یه گوشی غیر هوشمند(معمولی) بزارید
با گوشی خودتون و سیمکارت بلاک شده وایبر جدید رو نصب کنید
نکته:وایبر قبلی داخل گوشی رو به طور کلی از راه لغو نصب خود گوشی پاک کنید(امکان داره تمام عکس و مطالبی که از راه وایبر براتون اومده پاک بشه که بهتره اینطور بشه)
بعد از نصب وایبر جدید هنگام وارد کردن شماره (شماره سیمکارت داخل گوشی معمولی و غیرهوشمند رو وارد کنید)
کد به اون شماره ارسال میشه البته احتمال زیاد اول تماس گرفته میشه جواب ندین و هیچ کلید برگشتی نزنید کد خودش رو صفحه ظاهر میشه
کد رو برای وایبر بنویسید
شما به وایبر وارد شدید
(سیمکارت جدید رو داخل گوشی خودتون نزارید و خاموش نگه دارید و فقط از وایبرش استفاده کنید
از ایمیل و جی میل های قبلی فعلا تا مدتها استفاده نکید بهتره با pc ایمیلهاتونو چک کنید)
خواهش""هیچوقت فیلم و عکس خیلی خصوصی داخل گوشی نگه ندارید شما با نصب وایبر،واتس آپ،لاین و هر برنامه ای شبیه به اینها موافقت میکنید برنامه دسترسی به مخاطبین،گالری تصاویر،و... 
داشته باشه""
حتی این برنامه ها میتونن بدون اطلاع شما دوربین گوشی رو هم فعال کنن پس بعد از انجام کارهاتون
وای فای گوشی رو خاموش کنید و روشن رها نکنید
اگه موفق شدید همینجا نتیجه رو به اشتراک بزارید
به زودی راه حل خروج سیمکارت بلاک شده رو هم پیدا خواهم کرد
وایبر پرچم صلحشو بالا میبره در برابر بچه های ایران
دوستان قول میدم به زودی با وایبر به همتون متن عذرخواهی ارسال کنم
با تشکر مخلص همه فرزندان ایران
زنده باد وطنم

نظرات (۳۳)

من خو کاری نکردیم چرا آیدین بلاک شده 

 

سلام. میشه. به امی مشکلم. برسین. نمیتانم دوباره وایبر جورکنم  چیکار شده. به من. میشه. بگین
سلام میخایم که. شماره هم از بلاک. وایبر بیرون شوه  چیکار کنم. من 
سلام من شماره ام را وارد میکنم خطا میده لطفا کمکم کنید
با سلام
من باز با خط جدید و گوشی جدید بعد از ۶ ماه بلاک شدم...

فقط یادتون باشه تازمانی که اکانت گوگل نساختین ، اتفاقی نمی افته برا گوشی دوم و سیم دومتون 

ب محض ساخت اکانت گوگل با دسترسی پیدا کردن ب دفتر تلفن و باقی اطلاعاتتون
مجددا بلاک میشوید.
پس یا اکانت نسازید یا دفتر تلفنتون رو حتما دلیت کنید.
دور هر گوشی و سیم کارتی که بلاک شده رو هم خط بکشید....

البته واتس آپ و تلگرام بازار وایبر رو تخته کردن.
نگران نباشید.


منظور این آموزش اینه
شما بوسیله این روش هرگز نمیتونید با شماره قبلی که بلاک شده وایبر را فعالسازی کنید )اینو که خودمون هم میدونستیم(
شما باید یه سیمکارت دیگه بخرید و توی یه گوشی غیر از گوشی خودتون بذارید.
حالا برید توی گوشی خودتون و شماره اون سیمکارت جدید رو بجای شماره اصلی خودتون وارد کنید،
بعد کد‌ فعالسازی برای اون یکی سیمکارت ارسال میشه ، اون کد رو داخل گوشی خودتون وارد میکنید و تمام.
وایبر فعال میشه اما با شماره جدید نه شماره خودتون.....
این روش رو برای همه برنامه هایی که کد فعالسازی میخوان میشه استفاده کرد. من قبلا از این روش استفاده کردم.
اما این شماره های متفرقه رو دوستانمون ندارن که ... و بیشتر کسانی که بلاک شدن نیاز دارن تا باشماره خودشون وایبر رو فعال کنن.

اما این نکته که وایبر میگه فعالیت مشکوک و از این حرفها درست نیست. اتفاقا من بخاطر اینکه یه مدت طولانی حدودا ۶ ماه از وایبرم استفاده نکردم، و وقتی گوشی جدید گرفتم و وایبر رو خواستم فعال کنم دیدم که با شماره خودم کار نمیکنه.
یه شماره ۹۱۹ هم گرفتم و اونم توی یه‌گوشی دیگه که قبلا وایبری روش نبود برای مدت یک هفته فعال کردم و هیچ پیغام و تماسی با هیچ کس نگرفتک اما چون نیازی نداشتم اکانتم رو غیرفعال کردم، اما اون شماره هم دیگه فعال نمیشه.
من تنها دلیلی که برای بلاک شدن شماره هام به ذهنم رسید اینه که لاکی پچر روی گوشی ها نصب بوده...

سلام به همه

بیخیال وایبر شوید به دلیل  اینکه اونها فقط کد اختصاصی گوشی رو بلاک میکنن

نرم افزار soma   از کیفیت سرعت و تصویری بسیار بالایی برخورداره

سلام  اصطلاح بلاک یعنی چه؟ وایبر چه زمانی مارو بلاک میکنه؟
دوستانی که آیفون استفاده میکنن، به هیچ وجه نمیتونین وایبر رو دور بزنید من همه راه ها رو امتحان کردم، تنها راهش اینه که اپل آی دی تونوو عوض کنید .

با سلام و تشکر
گوشی من آیفون 4s دارم که هم وایبرم هم شمارم بلاک شده این روش بالا رو هم امتحان کردم با چندتا شماره اما فقط در حد یک ربع یا نیم ساعت جواب داده باز هم بلاک کرده اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
من گوشیم آیفونه
واس گوشى آیفون چطورى از بلاک خارج میشه؟! :((((
خط قبلیم که بلاک شد رو عوض کردم خط جدید خریدم این خطمم میگه نامعتبره!!! چیکار کنم؟؟!!:((
کمکم کنید۰۰۰۰لطفا۰۰۰وایبرمو حذف کردم الان نصب کردم شمارمو قبول نمیکنه۰۰میگه ارتقاع بده۰۰اخرین ورژنشو زدم بازم قبول نمیکنه۰۰۰۰چیکارکنم???:-(
1- شما یه جا میگید دور سیم‌کارت قبلی رو خط بکش بعد میگید «با گوشی خودتون و سیمکارت بلاک شده وایبر جدید رو نصب کنید» بالاخره نفهمیدیم
2- اگه قرار باشه هیچ سیم‌کارتی توی گوشی نذاریم که به چه درد می‌خوره
3- شماره سریال گوشی توی لیست سیاه وایبره بنابراین فکر نمی‌کنم حتی بدون سیم‌کارت و با دادن یک شماره جدید، بیش‌تر از چند دقیقه فعال بمونه و دوباره بلاک خواهد شد.

سلام دیروز چند بار وایبرمون دلت کردم بعد نصب کردم که دیگه نصب نمیشه هر چه قدر کد میدم نصب نمیشه>؟

لطفا جوابمو درج کنید  خیلی ضروری هستش باتشکر

سلام میخاستم ببینم اگه یه عکسی رو تو گروه بزاری بعد چند ثانیه پاکش کنی بازم برا ی اعضا قابل مشاهدست یا پاک میشه؟
من با تلفن ثابت رفتم 3روز بعد بلاک شدم چرا
  • محسن مرادی
  • این کارو چندین بار با شماره های متفاوت انجام دادم  ولی بعد از 30 ثانیه دوباره غیر فعال میشه و اون شماره ها هم بلاک میشن :/ 
    من تو یک گروه عضوبودم که ناخواسته گروه پاک کردم چه جوری گروه برگردونم ضمن اینکه من راناخواسته بردن تو گروه برای همین شماره تلفن گروه ندارم وایبرم pcهست بی زحمت جواب به ایمیلم بدین
    پاسخ:
    باید چند نفر از اعضای گروه اقدام به اضافه کردن مجدد شما به گروه کنند وگرنه راهی برای بازیابی اون رو ندارید.
    سلام
    اول: تشکر از مطلب مفیدتون و زحمتی که کشیدید.
    دوم: چرا دی اکتیو شدم؟ یه روز صبح یه پیغام اومد که دی اکتیو شدی و دیگه اکتیو نشد. سیمکارت دومم رو اکتیو کردم که اون هم تا ظهر نشده دی اکتیو شد و الآن حدود دو ماهه که هر کاری میکنم اکتیو نمیشه.

    سوم: به گوشی ربطی نداره. چون من گوشی هوشمند ندارم و با گوشی همسرم وایبرم رو اکتیو کردم و با لپتاپ استفاده میکردم. هر دو سیمکارتم رو هم با همون گوشی فعال کردم. اما الآن وایبر همسرم فعاله و هر دو خط من غیر فعالن. پس به گوشی ربطی نداره.

    چهارم: موقعی که میخواستم اکتیو کنم مسیجش به گوشی ساده نمیومد. و فقط وقتی توی گوشی اندرویدی مینداختم میومد.
    جدیدا سیاستشون عوض شده؟ آخه من 1ماه پیش چندبار ایمیل زدم که جواب دادن گفتن شمارم آنبلاک نمیشه!!!!

    پاسخ:
    بله ، روند تغییر سیاست شرکت وایبر از حدود یک ماه پیش تا کنون بوده است ، مجددا سعی کنید .
    ممنون از پاسخگویی تون "هسیا" عزیز
    بیصبرانه منتظر راهی که میگین هستم انشاالله که جواب بده
    پاسخ:
    این مطلب قبل از تغییر سیاست شرکت وایبر در سایت قرار گرفته و در حال حاضر با اقدام به ارسال درخواست به تیم پشتیبانی وایبر ، به طور مشروط اکانتهای مسدود شده را باز خواهند کرد و نیازی به هیچ راهکار و میانبری نخواهد بود.
    لینک برقراری ارتباط و ارسال درخواست به تیم پشتبیانی وایبر در زیر قرار میگیره که باید به زبان انگلیسی متن خود را ارسال کنید
    https://support.viber.com/customer/portal/emails/new
    سلام
    گوشیم دو سیم کارته
    سیم کارته اول بلاک شده از تو تنظیمات clear data کردم
    با این روش وایبر فرمت میشه ولی حذف نمیشه . موقع فعال کردن اون یکی شماره تو گوشیمو وارد وایبر کردم و خیلی راحت از لیست بلاک بیرون اومدم
    اینکه شما میگید با همون گوشیه قبلی نمیشه و من انجام دادم و شد
    سلام به شما 
    من گوشیم ایفون 4 اینکاری که شما گفتید انجام دادم ولی فقط 1 روز فعال دوباره حذف شد 
    لطفا کمکم کنید من به وایبر خیلی احتیاج دارم 
    دوست دار همه ی ایرانیها 
    مرتضی 
    سلام ،بنده گوشی آیفون ندارم ولی پیشنهاد میکنم واسه این نوع گوشی هم می تونند این روش رو امتحان کنندوایبر را پاک کنندو ،با یک آیدی اپل استور جدید گوشی رو فعال کنند و وایبر رو نصب کنند و از یک شماره دیگه روی گوشی دیگه برای فعال کردن وایبر  استفاده کنند ،ضمن اینکه سیم کارت بلاک شده در حالت خاموش باشد ،امید وارم جواب بده ،می تونید از یک شماره ثابت هم استفاده کنید
    ضمن تشکر از راه حل دوستمون جواب داد ،بنده هر دوتا سیم کارت بلاک شده داخل گوشی بود ولی تا یک ساعت بعد در حالت خاموش بود  و اکانت گوگل پلی استور را  حذف کردم و از یک شماره ثابت برای فعال کردن وایبر  استفاده کردم
    سلام، من اینکارو دقیقا و مو به مو انجام دادم ولی به محض اینکه اولین تماس رو گرفتم بلافاصله بلاک شدم!
    با سلام
    و با تشکر از مدیر عزیز
    در جواب دوست عزیزمون mahya
    این راه حل برای خروج گوشی از لیست بلاک هستش
    در واقع شما فقط یک سیمکارت ضرر میکنید
    ولی قبلا باید قید گوشیتون هم میزدین
    با این روش میتونید گوشی رو نجات بدین
    به نتایجی در باره خروج سیمکارت از بلاک رسیدم
    به امید خدا و با یاری فرزندان وطنم پس از کسب نتیجه قطعی به اظلاع همه میرسونم
    با سپاس و دروود
    پاسخ:
    سپاس از پاسخ و پیگیری شما
    ممنون از راهتون امیدوارم راههی بهتری پیدا کنید چون اینجوری گوشی که بلاک شده بی مصرف میشه از نظر وایبر
    سلام
    راهی که دوستمون گفت جواب داد

    پاسخ:
    سپاس از اعلام نتیجه شماو دوست خوبمون هسیا
    سلام منم سه روزه که بلاک شدم و نمیدونم باید چی کار کنم اگه راهکاری واسه گوشیه آیفون هست لطفا به منم بگین. ممنون میشم

  • Morteza Gharaee
  • من همین مشکل رو داشتم ، تنها راه ممکن برای استفاده از وایبر برای کسایی که بلاک شدن همین کاره که دوستمون گفت.
    تنها مشکلشم اینه که تو وایبر شماره خودتونرو نمایش نمیده.
    پس اگه خواستین شماره وایبرتون رو به کسی بدین ، بدونین که با شماره خودتون نمیتونن تو محیط وایبر پیداتون کنن ، بلکه باید شماره ای که باهاش وایبرتون رو فعال کردین بهشون بدین.
    متشکرم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">