WEBSWAN.IR

WEBSWAN.IR
پیوندهای روزانه

مشکل Invalid Number با وایبر

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۵۰ ب.ظ

در روزهای گذشته بسیاری از دوستان از یک مشکل خاص صحبت کردند که کسی راه حلی براش پیدا نکرده بود مشکل مربوط می شد به غیر فعال شدن ناگهانی و غیر اختیاری وایبر برخی از کاربران که پس از اقدام به ثبت نام مجدد با خطای invalid number مواجه می شدند .

یکی از بازدید کنندگان محترم سایت برای پیگیری این مشکل اقدام به ارسال تیکت به وایبر کردند که پاسخ وایبر برای همه کسانی که چنین مشکلی رو دارند جالب و خواندنی است.اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه شده اید مطلب این دوست خوبمون رو حتما مطالعه کنید.


 {  من مشکل invalid number رو با وایبر داشتم ، ایمیل زدم به تیم پشتیبان، جوابی که داد جالب بود، جواب داد شما فعاللیتت تو وایبر زیاده دریافتو ارسال زیاد داری، واسه همین بلاک شدی، و چند تا سوال کرد که آیا بیزینس انجام میدی؟ چه بیزینسی؟ و....

من هم جواب دادم که بیزینس نمیکنم و دریافتم زیاده نه ارسال،  ولی فایده نداشت و دیگه هم جواب نداد.
توصیه میکنم اگه خیلی فعالین  گروه هاتون رو کم کنین، 

در ضمن رو گوشیم سیم کارت دیگه انداختم، اول فعال شد ولی سریع اونم  بلاک کرد.}


جهت تکمیل اطلاعات درباره این مشکل  میتوانید مطلب زیر را نیز مطالعه کنید.
 


نظرات (۳۰)

سلام خوب استین مه یک مشکل دارم اگر لطف کنید جواب بدهید 
مشکل من این است که میخایم یک وایبر جدید جور کنم شماره خوده وارد میکنم کود میاید زمانیکه کود داخل میکنم میکه کود اشتباه است 
لطفا حل این مشکل بگوین
سلام
من وایبرم پاک شد و بعد وقتی خواستم دوباره با شماره قبلیم ساین این شم این ارور رو داد:
To activate viber , you must have the latest version on your device . Please update viber to latest version.
حالا چیکار باید بکنم؟وایبرم هم آخرین نسخه اش هس
سلام 
بعد از نصب نسخه جدید وایبر ف کد 4 رقمی برام میفرسته اما موقع وارد کردن میگه کد درست نیست ، میشه راهنمایی بفرمائید لدفن 
سلام ..من وایبرمواومدم نصب کنم برام کدورود نمی اومد دوبار امتحانش کردم بعدش پیغام ارور داد چکارکنم بتونم دوباره باهمین خطم وصلش کنم:-( 
سلام به نظر من باید از نرم افزار دیگه استفاده کنیم و اون رو گسترش بدیم نرم افزار telegram رو پیشنهاد میکنم وقتی همه به این نرم افزار رو بیاریم عملا وایبر از دور خارج میشه و دیگه مهم نیست بلاک کنه یا نه
نرم افزار تلگرام هم امنیتش بیشتره هم سرعت ش
بعد از ارسالهای زیاد انفرادی برای تبریک ناگهان ریست شد و برای ورود مجدد درخواست شماره برای ارسال کد کرد و چون من تلفن 
   خانه را داده بودم و در مسافرت بودم به محض امدن بعد چند روز با وارد کردن کد ارسالی توسط شماره تلفن وارد وایبر و برای دادن اطلاعات دریافت از طریق فیس بوک را انتخاب کردم . وارد شد بعد چند ثانیه دوباره ریست شد و دیگر با وارد کردن شماره تلفن اخطاز  : ارور  داد . 
میخواستم بدونم آیا مسدود شدم اگر هم شدم در همان دفعه اول شدم پس چرا از طریف تلفن کد به صورت شفاهی داده و وارد وایتر شد? و نیز دادن اطلاعات از طریق فیس بوک عاملی برای مسدود شدن بود یا نه  ؟و 
.واگر راهی برای خلاصشدن است لطفا ارایه دهید  
با سلام خدمت دوستان ، منم مشکل مشابهی مثل دوستان دارم واقعا دارم دیوونه میشم البته چون من گوشیه اندرویدی ندارم و برای ثبت نام از گوشیه رفیقام اقدام کردم شماره قبلیم که بنظر بلاک ده ولی شماره جدیدم بعد ار 24 ساعت اونم بلاک شد واسم سواله مگه وایر میتونه سریال نامبر لپ تابم بخونه و بلاک کنه من که گوشی ندارم که بخواد از روکد گوشی شماره جدیدمو بشناسه ، دوستان در صورت امکان راهنمایی بفرمایید.
سلام من یه مشکلی دارم باگوشیم اسکرین شات میگیرم نمیتونم تو وایبر بفرستم میگه این فرمت پشتیبانی نمیشه البته از بسته استفاده کنم فقط میشه
سلام..... من سیمکارتم خراب شده.....یه چند مدت از وایبر بدون سیمکارت استفاده کردم......دستم خورد و وایبر حذف شد.... حالا ک نصب کردم دریافت کد ندارم......چیکار کنم؟ 
این مشکل برای منم پیش اومد ( invalid Number ) 
با خط دیگه ای هم امتحان کردم. 10 ثانیه طول نکشید شریع اون شماره رو هم بلاک کرد. با pc هم میرم باز نمیشه. کلا انگاری همه چیزمو اعم از سریال گوشی آی پی سیستمو و خود خطو شناسایی کرده و بلاک کرده. موندم چیکار کنم. یعنی دیگه درست نمیشه؟

با عرض سلام.خواهش میکنم ازتئن یه راه حلی برای بلاک شدن وایبر پیدا کنین .بدونه وایبر نمیشه منم مشکل همین دوستانو دارم.
من هم اینولید نامبر شدم و حدود 2 ماه هم هست که هر تلاشی میکنم افاقه نمیکنه
ةدر هنگام ورود نمیاد کد می خاهد چه می خاهد

سلام
با تشکر فراوان از پاسخگویی تون.هفته پیش ابتدا وایبر و واتتزآپ برای من پیام فرستادن که باید ورژن رو ارتقا بدم.بعد روز پنج شنبه وایبرم قطع شد.اقدام به دانلود وایبر ورژن 5 کردم و وقتی شمارمو وارد می کردم میگفت ارور میداد.ایمیل زدم و گفتم من هم با وایبر با دوستانم و هم با همکارانم در ارتباطم.آیا شماره من بلاک شده؟ که پاسخ دادند 
According to our records, there is no registration attempt for the number you have provided
و در ادمه خواسته که با وای فای و g3 امتحان کنم و اگر باز مشکلی بود اسکرین شات شو ارسال کنم.همین کارو کردم اما بتز همان پاسخ رو ارسال کردن.گوشی من سامسونگ 9070 هست.وایبر ورژن 4.3.1 رو دانلود کردم.شماره مو قبول می کنه اما کد رو نمیفرسته.میگه باید از ورژن بالاتر استفاده کنی.گوگل اپ اجازه آپدیت و نداد و از بازار آپدیت کردم.اما باز میگه آپدیت کن تا کد و بفرستیم.
بخدا کلافه شده.
خواش می کنم کمکم کنید
با سپاس
سلام بچه ها من هم invalid number  شدم و به نظرتون اگر گوشی رو عوض کنم مشکل حل میشه؟ خط رو بلاک میکنه یا گوشی رو؟
پاسخ:
گوشی و خط هر دو باهم
اقا فایده نداره من 15 روز پیش برام انولید نامبر داد در این 15 روز با 4 تا خط دیگه هم وارد وایبر شدم بلافاصله اینها هم به همین مشکل دچار شدن فکر کنم که دوستمون درست گفت این سریال نامبر گوشی رو بلاک میکنه و دیگه قابل استفاده نیست مگه اینکه با گوشی دیگه و خط دیگه ای فعال بشیم من کلی مکاتبه کردم علنا بهم میگه اسپم هستی بهش میگم من یک شهروندم و منو از حقم محروم نمیتونی بکنی ولی فعلا که خبری نیست 

چند هفته پیش این مشکل برای من پیش اومد ( invalid Number ) 
با یه خط دیگه وصل شدم ... این خطم هم ۲ هفته بعد همین بلا سرش اومد ... امروز با خطی دیگه که خط اصلیمه و تو گوشیمه لاگین کردم که این با ۳۰ ثانیه بعد از وایبر در اومد ... 
ذوستان به نظر من وایبر سریال نامبر گوشی رو هم بلاک میکنه ...
سلام من وایبرم مشکل داشت پیام نمیرفت دوباره نصب کردم حالا وای فا وصل هستم اما بعد از ثبت شماره میگه امکان وصل نیست 
دوستان هیج ربطی به کار زیاد وپیغام زیاد در گروه نداره من این مشکل رو یکی إز دوستانم داشت روی گوشی أیفون پاک کردم دوباره نصب کردم با شماره خودم رو گوشیش درست شد وقتی دوباره پاک کردم که با شماره خودش نصب کنم خطایinvalid numberداد بعد إز اون هم وایبر من هم أین پیغام و داد و بعد إز إیمیل های فراوان جواب أین بود که شما در spam لیست هستید و شماره شما لاک شده .واسه انلاک شماره إیمیل زدهم ولی فایده ندا شت اگه جواب گ فاید ممنون میسممیسم
با سلام مجدد
ممنون از پاسخ شما ، اما منظورم این بود که دوست من در گوشی خودش از شماره تلفن من استفاده کردد و اس ام اس کد ثبت وایبر به گوشی من ارسال شد و برای چند دقیقه در هر دو گوشی من وایبر داشتم و بعد از قطع از هر دو گوشی دیگر در گوشی خودم شماره کد ثبت نمی آید. اگر 24 ساعت صبر کنم درست میشه یا هیچ راه حلی نداره؟ 
پاسخ:
مسئله 24 ساعت صبر کردن در صورتی باید اعمال بشه که شما سه مرتبه تلاش ناموفق در ثبت کد و دریافت اون داشته باشید با این توضیح اگر بعد از 24 ساعت همچنان موفق به نصب برنامه نشدید احتمالا مطلب قبلی اتفاق افتاده باشه
سلام
یکی از دوستان من بعد از نصب ورژن تماس تصویری وایبر دچار مشکل شد و دائم پیغام invalid number میداد و اگر برنامه نصب میشد بعد از چند دقیقه دوباره غیر فعال میشد و دوباره باید برنامه نصب میشد . از شماره تلفن من استفاده کرد و برای چند دقیقه در هر دو گوشی وایبر من فعال بود اما بعد با اجرای برنامه در هر دو گوشی شماره تلفن خواسته شد که با وارد کردن آن پیغام خطا یا invalid number میدهد یا  اس ام اس نمی آید و پیام از طریق تماس جهت دریافت کد هم نمی آید.تمام پیامهای مشابه رو خواندم فقط  24 ساعت صبر رو انجام ندادم. لطفا راهنمایی بفرمایید.
پاسخ:
با توضیحی که شما دادید اینطور میشه فهمید که شماره سیم کارت دوستتون در لیست سیاه وایبر قرار گرفته و بلاک شده بود وقتی برای تست وایبر از گوشی شما استفاده کرده وایبر گوشی شما رو نیز شناسایی کرده و از این پس هر سیم کارتی داخل گوشیتون بگذارید دیگه امکان نصب وایبر رو نخواهید داشت.
درود به همه , منم همین ماجرا برام پیش اومد . توی چند تا گروه عضو بودم و دریافت زیادی داشتم , امروز صبح دیدم قطع شدم و فهمیدم بلاک شدم.
الان هم ایمیل زدم ببینم راهی برای رفع بلاک هست ؟ دوستان کسی راه حلی پیدا نکرده ؟ لطفا اگر تونستین این مشکل رو حل کنین بگین
وایبر منم قطع شده خیلی ناراحتم :(با هر خطی میام رو گوشیم نصب میشه ولی سریع قطع میشه
  • مینا معتضدی
  • سلام من کانتکت های وایبرم پاک شده بود برای همین انیستال کرده بودم هرچقدر خواستم بعدش اینستال کنم اس ام اسو برام نفرستاد 24 ساعت صبر کردم الان هم که میزنم اس ام اسو برام نمیفرسته زنگم بهم نمیزنه و این متنو میدهthe phone number you entered could not be associated with a viber account خواهش میکنم بگین چیکار کنم؟ممنون
    اما من موافق نظر شما نیستم
    چون اگر وایبر تصمیم داشت پولی بابت بیزینس افراد دریافت کنه حداقل گزینه ای رو برای این کار در نظر میگرفت.
    باور کنید من حاضر بودم مبلغ مورد نیاز رو واریز کنم اما وایبر چنین تصمیمی نداره
    چون چه منی که بیزینس میکردم و چه دوستانی که گرون های دوستانه داشتن وایبرشون داره قطع میشه
     با سلام
    دوستان گرامی منم امروز دقیقا همین مشکل برام پیش اومد ولی جالبی کار اینه که من تا قبل از اینکه وایبر گوشیم فعال بشه داشتم با وایبر سیستمم کار میکردم ولی یک دفعه وایبر گوشی رو باز کردم پیغام ارور داد
    سلام دوستان
    برای من هم این مشکل دیروز رخ داده و با چندین بار ایمیل زدن به وایبر نهایتاً این جواب را دادند که البته هنوز پیگیر برای رفع بلاک هستم

    Our system has identified the account associated with your number as a source of spam messaging due to an increased activity on Viber. The account has been automatically added to a block list and can not be unblocked.

    سپاس
    شاد باشید
    سلام
    وایبر منم بلاک شد...من بیزینس انجام میدادم...من و تمام دوستانیم که در کار فروش بودیم بلاک شدیم به اضافه ی کسانی که فعالیت زیادی داشتن...
    در کل من اینجوری فهمیدم اگر متن ثابتی رو در چند گروه فوروارد کنیم و در روز این کار چند مرتبه انجام بشه‌، بلاک میشیم...
    حالا یه سوال: 
    چرا وایبر فعالیت کسانی رو که زیاده بلاک میکنه؟ مگه استفاده بیشتر از وایبر به سودش نیست؟
    ما که رفتیم تو لاین اما از دو سه نفر شنیدم گروه هاشون به طور ناگهانی پوکیده...کلا قضیه مشکوکه...
    پاسخ:
    در واقع وایبر با بلاک کردن افرادی که از این برنامه استفاده تجاری رایگان دارند سعی داره تا اونها رو وادار کنه که جهت استفاده تبلیغاتی-تجاری از برنامه پولی دریافت کنه و خدمات خودش رو برای اینگونه افراد از حالت رایگان خارج میکنه.
    با سلام

    چجوری میشه کد وایبر که قبلا برام اومده رو دوباره بدست بیارم برای نصب مجدد؟فراموشش کردم

    متشکرم

    پاسخ:
    نیازی به کد قبلی نیست . هربار نصب مجدد نیاز به دریافت کد جدید داره
    امروز نسخه جدید وایبر دانلود کردم وقتی پی ام میدم علامت نمیزنه که دریافت شد راهی نداره برت دریت کردنش مثل قبلا

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">