WEBSWAN.IR

WEBSWAN.IR
پیوندهای روزانه

نسخه جدید وایبر(5.0.0)

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۲۰ ب.ظ
کسانی که با تنظیمات وایبر به دلیل غیر فارسی بودن زبان منوی برنامه مشکل داشتند ، سرانجام با ارائه نسخه جدید (5.0.0) وایبر دیگر براحتی میتوانند در تنظیمات این برنامه گزینه های مورد نظر خود را تغییر دهند چرا که در آخرین نسخه ارائه شده زبان پارسی مورد پشتیبانی قرار گرفته است البته باید در نظر داشته باشید که در صورتی موفق به دیدن منوی تنظیمات برنامه به زبان پارسی خواهید شد که دیوایس مورد استفاده شما نیز از فونت و زبان پارسی پشتیبانی کند.


دریافت
حجم: 23 مگابایت                                            
توضیحات: Viber 5.0.0

نظرات (۵)

دو روز مونده به عید سرعت وایبرم افتضاح شد . ورژن قبلیه . الان میخوام جدیده رو نصب کنم ببینم شاید خوب بشه !!! نتم سرعتش خوبه ولی وایبر ی پیام هم بزور ارسال میشه
میشه کمکم کنید؟وایبرم حذف شده  نصب نمیشه.اینستالش میکنم ولی میگه انجام نشد.فقط برنامه وایبر نصب نمیشه.مشکلش از چیه؟چیکار کنم؟خسته شدم
چطور بدون uninstall کردن به ورژن قبلی برگردم؟به خاطر گروه ها نمیتونم برنامه رو حذف کنم،سرعتش به شدّت پایین اومده!
پاسخ:
گروههاتونو از دست نخواهید داد ولی پیامها حذف خواهند شد.
ورژن جدید سرعت رو خیلی پایین آورده.. چطور میشه به ورزن قبلی برگشت؟
پاسخ:
خیلی ساده برنامه رو حذف کنید و یکی از ورژنهای قبل تر رو دوباره نصب و ثبت نام کنید تا به مرحله اجرا برسید.
سلام وخسته نباشید من بعد از آپدیت به این نسخه با مشکل صدا مواجه شدن به طوری که صد انه میره و نه میاد صفحه mute نیست چند بار ریست کردم نرم افزار را حذف ومجددا نصب کردم درست نشد در ضمن از بازار گرفتم .ممنون میسم راهنماییم کنید
پاسخ:
معمولا در این شرایط بهترین حالت بازگشت به ورژن قبلی است .ورژن 5 ظاهرا فقط پشتیبانی زبان فارسی را اضافه تر از سایر نسخه ها در خود داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">