WEBSWAN.IR

WEBSWAN.IR
پیوندهای روزانه

نظر سنجی

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ب.ظ

لطفا نظرتون رو درباره این سه ترانه اعلام کنید.

در صورت ابراز لطف و ثبت نظر ، فقط در خصوص ملودی ها حساس نباشید چرا که این سه کار از آهنگهای تِرَنس خارجی هستند و هیچ دخالتی در تنظیم یا ساخت اونها انجام نشده و فقط پس از انتخاب، تلفیق شعر و صدا روی این دو آهنگ صورت گرفته است.

 

اگر موزیک آنلاین سایت در پخش مدیا پلیرهای زیر تداخل ایجاد می کند ، میتوانید در انتهای ستون سمت چپ صفحه ، پخش موزیک آنلاین سایت را متوقف کنید.

 

https://instagram.com/bs.majidshahi

 

 


دریافت ترانه ( پرسه می زنم )

متن شعر :

حتی با هوای جایی که نفس می کشی دوستم
پرسه می زنم تو راهت تا که آروم بشه حسم
هر نشونی که ازت بود توی دفتر خیالم
خط زدم ، باز نشد آروم بی قراری های حالم

 

دریافت آهنگ رد پای تو

 

رد پای تو پریده از مسیر خاکیِ دل

جای دستت اما مونده بر بتی که ساختی از گل

معبدی با بتِ عشقت پر از احساس غریبی

رفتی بی اونکه بگیرم از نگاه تو نصیبی

 

چشم تو وسعت دریاست من میونش مثل برگم

اگه برگرده نگاهت خیلی زود می رسه مرگم

جای تو میونه باغه وسطه لاله و ریحون

اما من سوار بادم چون یه برگم خشک و بی جون

میشه هرجا راهی باشم وقتی که اسیر بادم

ولی هرگز تو نمی ری واسه یک لحظه ز یادم

 

دیگه هیچ شعری نمیگم با کسی حرفی ندارم

کنج قلبم شعله خاموش تو برو من چشم می زارم

 

 

 

 


دریافت ترانه  ( پاییز )

متن شعر:

باز پاییز عشق در باد
من بی تو ...در خواب

فصل پاییز که رسید،حس پرواز توی باد
رقصِ اندوه وسطِ شاخه های زرد و شاد

حسِ بی وزنِ یه برگ توی آغوشِِ خیال
غربت سرخ غروب ، ته جاده و سراب

اوج تنهایی من   با تموم آدما
شکل تصویری از عشق که شکسته توی قاب

یاد رگبار جنون بعدِ کوچیدنِ تو
فکر پرهایی که سوخت توی بیداری نه خواب

 

 

 

 

 

 

نظرات (۷)

  • حمزه سعیدی
  • عاااااالی بود
    عالی

    در صورتیکه امکانش هست اهنگای ترنس را برای دانلود بزارید با تشکر
    سلام

    سومین اهنگ کجاست من که دوتا بیشتر نمیبینم
    پاسخ:
    ضمن سلام و تشکر از شما ، لینکهای موجود جهت دانلود در زیر ارائه شده است:

    دریافت ترانه ( پرسه می زنم )

    دریافت آهنگ رد پای تو

    دریافت ترانه (پاییز )

    دریافت ترانه ( پرسه می زنم )

    منبع : webswan.ir

    سلام پس چی شد این اهنگ جدیدی که قول داده بودی. موفق باشی
    حیف این صدا که ازش بهره نبرید . حرف نداره
    پاسخ:
    سپاسگزار از لطف و مهربانی شما.
    عااااالی
    دمت گرم حرف نداره بخصوص پرسه میزنم با اهنگ محبوب من Insigma - Open Our Eyes
    پاسخ:
    دم شما گرم به خاطر اینهمه دقت نظر تا حدی که اسم آهنگ رو هم میدونستید ، از ابراز لطفتون متشکرم

     شاید اگه وقت بشه و بتونم چند تا شعر جدید بر اساس ریتمهای مورد نظرم  بگم بزودی کارهای دیگری با همین سبک  تنظیم و آماده کنم و در همین بخش اضافه کنم.


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">